2009/11/18

Norbó: Jók leszünk nyomás alatt!

Norbó hosszú gólcsendet tört meg a Tapírok elleni triplával, ennek ellenére állítja, egyáltalán nem érzi, hogy görcsölt volna a szerencsétlen sorozat miatt. A Kisvakond bízik benne, hogy hasonló lendülettel robog tovább szekere, de annyit azért elismert, nagyon várta, hogy mikor ünnepelhet újra. Ami a csapatot illeti: támadónk szerint nyomás alatt jól fogunk futballozni.
Gratulálunk a három gólhoz! A meccs elején nem úgy tűnt, hogy ilyen eredményesek leszünk. Miki végig formán kívül játszott, és neked sem mentek kezdetben a dolgok. A szünet után viszont...
- A szünet után viszont bementek a helyzetek, és végre győzelemnek örülhettünk, ami nagyon hiányzott már a csapatnak! Miki? Tényleg, valóban Ő is játszott… Hát, mindent megtett a sikeréért. :) Visszatérve a kérdéshez, csatárt játszom, számomra különösen fontos a csapat győzelme mellett, és semmiképp sem helyette, a saját feladatom minél tökéletesebb elvégzése. Boldog vagyok, hogy eredményesen tudtam most befejezni a támadásokat, bebiztosítva a csapat sikerét. Viszont nem akarok és nem is lehet sok következtetést ebből levonni, mivel szerintem az Aljasnál sokkal szerényebb képességű csapatot győztünk le. Hogy javult-e a teljesítményem, erre majd a hétfőn lőtt újbóli góljaim után tudok érdemben válaszolni, ha megkeres a szerkesztőség!

Lélektanilag volt fontos az első?
- Igazából nem foglalkoztam ám a gólképtelenségemmel, csak 147 perce nem találtam be! Aki ismer az tudja, hogy bánt, ha nem tudok elvárásaim szerint hozzátenni a játékhoz. Ellenben fontos, hogy ne görcsöljem túl a helyzetet, és ez nem is jellemző. Több csapattársamon úgy vettem észre, hogy segíteni akart, biztatni, de erre nincs szükség, bár nyilván jól esik. Cáfolnám azokat a híreket, miszerint a nagy akarásom kapcsolatba hozható a helyzetek kihasználatlanságával. Ebből következik, hogy bár bevallom nagyobb tűzijátékot vártam én is, nem éreztem lélektanilag fontosnak az elsőt. Nagyon örültem, de mintha ott folytattam volna, ahol abbahagytam.

Most hatnál tartasz. Mennyi lesz a szezon végén?
- Egyel több mint Mikinek!? Minél több, és akkor rendben vagyunk!


Nagyon szoros a mezőny, és két rangadóval zárunk. Nem egyszerű a program...

- Valóban nem az. Győzelemmel hangolódunk jövő hétre, és ez fontos. Véleményem szerint nekünk kedvez a végére szorossá váló mezőny, jobb úgy játszani, hogy még komoly tétje van a következő fordulóknak. Jól fogunk teljesíteni nyomás alatt. Az elvárásom mi más lehetne: 6 pont plusz javuló gólkülönbség. Ha behúzzuk a két rangadót - fölöslegesen, de pontosabban fogalmazva: ha behúzzuk, ha nem - orbitális marászatot kell tartani a szabadnapon, az biztos!


Fotó: SuperJeanette

5 megjegyzés:

  1. Grat Pocok! Csak így tovább kellenek a gólok!!!

    VálaszTörlés
  2. én Zsaninak gratulálnék a felettébb értelmes képhez! jó igen tudom nehéz dolga volt a fotósnak

    VálaszTörlés
  3. Na jó én is nagyot röhögtem rajta... de mégsem akartam ezzel kezdeni.. :)

    VálaszTörlés
  4. "A fotós hozott nyagból dolgozik." Egyébként ezt hívják pillanatképnek...

    VálaszTörlés
  5. Majd akkor én is viszek nyagot legközelebb!

    VálaszTörlés