2009/11/11

Balu: Gábor szólt, hogy maradjak fent - gól lett...

Balu élete második gólját szerezte az Aljas HFC mezében, egy szöglet után volt eredményes. A Bányász védője elárulta, a Doyen szólt neki, robbanjon a kapufához, ahogy aztán a találat született. A piros-feketék nyolcasa nem szarral gurít, kilenc pontot tervez a hátralévő három körre.
Gratula a gólhoz! Hogyan emlékszel vissza rá?
- Köszönöm. A félidő vége felé Miki labdát szerzett, majd elindult a szélen. Körbenéztem, és láttam, hogy a többiek még a saját kapunk előtt vannak, gondoltam akkor majd én felmegyek a támadással. Végül beadás nem lett, de egy szögletet sikerült kiharcolni. Én indultam volna vissza a helyemre, de Gábor szólt, hogy maradjak a kapufánál, hát maradtam. A szöglet mintaszerűre sikerült, csak annyi dolgom volt, hogy beletegyem a lábamat. Jó volt végre úgy is gólt lőni, hogy még volt értelme. Így azért más érzés.


Csalódott vagy, hogy nem győztes meccsen találtál be?
- Akkor nagyon csalódott voltam. Megérdemeltük volna a győzelmet, annak ellenére, hogy jobb képességű volt az ellenség. Nálunk egész meccsen mindenki a maximumot adta, hajtottunk, játszottunk, és sokáig vezettünk is. Sajnos most nem állt mellénk Fortuna, de ha ezt a játékot tudjuk legközelebb is hozni, akkor jók leszünk, és végre nyerni is tudunk.


Mi kellene, hogy végre újra győzni tudjunk?
- Hétfőn megmutatta a csapat, hogy miért értük, érünk el sikereket. Mindenki kitette a lelkét a pályára, ütközött, szerelt, támadott, amire éppen szükség volt. A csatároknak nem ment elöl, hát lőttek gólt a védők, helyette a támadók hátul brillíroztak. Csak ismételni tudom magam: ha ilyen hozzáállással tudunk kiállni legközelebb is, akkor jönni fognak a győzelmek.


Mit vársz az utolsó 3 fordulótól?
- 9 pontot.

Fotó: SuperJeanette

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése