2012/05/27

Norbó: Igyekszem túlszárnyalni az elvárásokat!

Három éve még kimaradt a gödi bravúros szereplésből, idén viszont ott lesz a csapatban. Nem alapító tag, mostanra viszont abszolút meghatározó játékossá nőtte ki magát, akinek ismeretlen, milyen meccset mulasztani. Ő a szőrmók csatár, Norbó.

Kezdjük egy kis tippeléssel. Szerinted hány olyan játékos volt, aki nem hagyott ki egy meccset sem tavasszal?
- Jupi, szeretem ezeket a tippelős kérdéseket, ötletes nagyon! Az utolsó fordulóban megugrott a hiányzók száma, szóval szerintem csak a két jó barát volt ott minden kezdő sípszónál a tavaszi szezonban. Miki és én - hangzott Norbó válasza.

Talált. Na de evezzünk komoly vizekre! Egyik kommentedben aggodalmadat fejezted ki a csapat jövőjével kapcsolatosan...
- Több csalódás ért ebben a szezonban és most nem igazán látom, hogy milyen irányba is kellene elmozdulni. Voltak persze zsinórban gyenge meccseink, hullámvölgyeink korábban is, de a csalódások fő oka a gyakori kiábrándító, lelketlen játékunk. Bosszantó, buta hibákat követtünk el sorozatban. A vereségek nagy részét nem tudtuk volna elkerülni, de gyakran nem is tettünk ellene túl sokat. A jövő miatt azért aggódok, mert a többször megbeszélt, átbeszélt hibákat nem tudjuk rendre megoldani. Én a megoldást nem látom, hogy hogyan lehetne javítani a támadások hatékonyságán, védekezés keménységén, a keret is átalakulóban van, szóval ezért érzek egy kis bizonytalanságot a jövővel kapcsolatban. Azért persze ne essünk össze teljesen, lehet és kell, kötelező javulni. Sok a rutinos, tapasztalt játékosunk, itt van Gábor, Laci edző bá, visszatalálunk úgyis a helyes útra! 

Szombaton Európa-bajnokság, az előzetes hírek szerint Trap bizalmat szavaz Neked. Várod már a tornát?
- Izmos keretet hirdetett a Mester, megpróbálok megfelelni, sőt túlszárnyalni az elvárásokat. Új ékpárokat is kapok valószínűleg, bízom benne, hogy jól fogunk együtt menni. Várom a tornát nagyon!

2009-ben nem lehettél ott velünk Gödön. Jelent ez bármilyen extra motivációt?
- Kupa, tálca sör, kaja. Mi kell még? Én balga pedig ezt hagytam ki két éve, ráadásul szerintem Aljas pályafutásom egyetlen kihagyott tornája. Több csapattársam is párhuzamot vont a 2009-es távolmaradásom és az akkori eredményesség között, természetesen tévednek! Szeretnék jól szerepelni, meg sokat kajálni, meg inni, szerintem motivált vagyok.

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a zöld! :)Még egy-két beharangozó és múltidéző cikk, aztán én se fogom tudni kihagyni a tornát... Hajrá Írország, és Norbó, Te pedig szárnyald túl az elvárásokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekezni fogunk! Kiderült, hogy elég könnyű dizájnt váltani, szóval felkészülhettek a legrosszabbra. :)

      Törlés
  2. Ha ilyen ajánlásokat kapunk Gabesz, lassan várhatjuk a hivatalos felkérést szakmai tanácsadó pozícióra :DDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyankor szokott lenni, ha valakit vissza akarnak vonultatni lassan. :)

      Törlés
  3. Remek ez a szín, komolyan mondom! :)
    Norbó, Neked meg hajrá, annyi tálca sört iszunk, ahány gólt rúgsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor szomjandöglünk! :)
      A viccet félretéve, természetesen nagyon bízik a szakvezetés Norbóban és a többi játékosban is!

      Törlés
  4. jók is leszünk, én most ezt nagyon érzem!
    Puf, két-három tálcára számítok :)

    VálaszTörlés