2010/03/15

Norbó: Komoly fegyver vagyok mindenhol!

Roger két találattal holtversenyben a házi góllövőlista élén áll. Norbó az Aljas Online-nak elmondta, a győzelem ellenére bosszankodott egy sort a múlt héten, és nem csak szögletek után érzi magát gólveszélyesnek. Az Oranje ellen a Kisvakond 2-1-es sikerre számít.

A keddi meccs után elég drasztikusan fogalmaztál saját teljesítményeddel kapcsolatban. Ennyire nem voltál elégedett?
- Először is nagyon örültem a sikernek, ez a legfontosabb, de érdekes módon a korábbi esetektől eltérően most ezt elhalványította bennem a gyenge játékom. Fogalmazhatunk úgy is, hogy inkább ez bántott! Jó a brusztolás, ezt már többször megbeszéltük, és persze néha ez a fontos, de volt lehetőségem a brusztolás mellett, és nem éltem vele. Kár belemenni a hibákba, én sem látom már tragikusan a helyzetet, de ennél többre vagyok képes, és jó lenne, ha ez kijönne. Mondjuk kedden! Semmi negatív visszajelzés nem volt, ez nem olyan csapat, sőt: „egy kispályás csapattal megspékelt remek baráti társaság”. Miki szavai pedig kedvesek, és jólestek. Azért kicsit gyanús, vigyázok Vele, hogy idézzek is Tőle: hátha „tervei vannak” velem!

Az első meccsen két szögletre is remekül érkeztél. Lehet ez egy komoly fegyver?
- Én komoly fegyver vagyok mindenhol! Persze lehet, pont mint eddig. A kettes figura csapatunk első számú fegyvere, Miki kibaszott jó berúgásainak (harmadik félidő előtti) köszönhetően. Most kétszer nem maradtam le, de én nem látok semmi újdonságot, vagy pont ez az újdonság! Persze, a remek labdákra érkezni is kell, ami azért nem egyszerű mindig, és sokkal egyszerűbbnek tűnik. A fegyver szerintem adott, az érkezéseimen tudok, próbálok tökéletesíteni. Megint egy szép, rövid választ sikerült adnom, tehát igen!

Nem egy hálás feladat fejre feldobált labdákkal két védő között őrlődni. Te mégis néha mintha élveznéd, mint Torghelle Sanyi.
- Na ne sértegessél, még az ellenségeimet sem hasonlítanám magyar válogatott focistához! Nem kedvelem a fejre dobált labdás játékunkat, viszont szerintem választanunk kell, vagy pontosabban már ezt választottuk. Mi nem tudunk szépen végigpasszolgatva eljutni az ellenfél kapujáig, vagy legalábbis a legtöbb ellenfél esetében. A mi játékunk a feldobálás, brusztolás, kontrázás (FBK) és ebben a harcmodorban az egyik legjobb csapat vagyunk! Én a győzelmet élvezem, na meg a sok nagyképű legyőzött csapat hőbörgését. Ha ezért brusztolnunk kell, és megismételném, ezt biztosan tudjuk, akkor ezt kell játszanunk.

Kedden Oranje. Meglesz a harmadik siker?
- Meggyőződésem! 2-1, de bele kell majd adnunk mindent, lesznek meleg pillanatok. Talán inkább Macinak kellene tippelni, akkor úgyis papírforma! Továbbá legalább annyira várom már Gábor visszatérését, mint amennyire örülök most ismét Svarc játékának. Nagy adag stabilitást, hatékonyságot ad nekünk a támadásoknál és a védekezésben is.

Játszik mostanában kedden az Arsenal, vagy azért látunk még a pipiben?
- Gondoltam, hogy megérezte a társaság a hiányomat! Nézd meg, május 22. milyen nap!

8 megjegyzés:

  1. Tervezzen Veled a krokodil! :)

    VálaszTörlés
  2. Mi lesz május 22-én, szombaton?

    VálaszTörlés
  3. azért dobjunk már egy smilet a cím után, nehogy azt higgyék ekkora arcom van!

    VálaszTörlés
  4. Áhh, akkor is azt hinnénk... :)

    VálaszTörlés
  5. Nem volt az alapanyagban sem szmájlí sajnos Vaki, úgyhogy most mindenkinél elástad magad.

    VálaszTörlés
  6. Nálam még nem, de már C.Ronaldo úton van... :))

    VálaszTörlés
  7. Ahogy diplomád lett, ilyen nagyképű lettél, Vaki? :)

    VálaszTörlés
  8. óó ez a sok kedves komment :)

    VálaszTörlés