2010/03/16

Jack: Az egész bajnokságban kell jól teljesíteni!

Jack, az Aljas család gólpolipja amondó, nem kell kiemelt jelentőséget tanítani az Oranje elleni találkozónak, hiszen az egész szezonban jól kell teljesítenie a gárdának. Cerberusunk arról nem árult el sokat, milyen fogadalmat tettek néhányan a múlt héten.

Mindenekelőtt: hogy van a csuklód?
- Nem az igazi, remélem azért javulgatni fog, de mindent megteszek azért, hogy győzzünk!

Két meccs, két győzelem. Hogyan vonnál mérleget az első két hétről?
- Nagyon jó érzés, hogy mi vezetjük a tabellát, de azért helyén kell kezelni a dolgokat. Nem rossz ellenfeleket vertünk meg, de azért kellett hozzá egy kis szerencse is. A tornabeli teljesítményünkkel elégedett vagyok, ha a Fortuna olyan mértékben velünk van, mint a 2. bajnokin, akkor akár döntősök is lehettünk volna. De valljuk be, azért a 4. hely is hízelgő a csapatnak.

Melyik a jobb: mezőnyben vagy a kapuban?
- Egyértelműen a kapuban. Nagyon esetlennek éreztem kint magam, és nagyon zavart, hogy nem láttam át az egész játékot, mint a kapuból. Sokkal magabiztosabb vagyok bent, de tudom, van még mint az ottani játékon is csiszolni. Jobb a csapatnak, ha én védek szerintem.

Kedden az Oranje az ellenség. Mire számítasz? Ha jól értesültünk, a csapat néhány tagja "ha nyerünk, akkor..." típusú fogadalmat tett. Igaz ez?
- Hát igen, én is hallottam ezt, de nem szeretném itt a női olvasók kedélyét borzolni… Szerintem - persze ez az ellenfél összeszedettségétől is függ - ha hozzuk a tipikus Aljas focit, akkor képesek lehetünk nyerni, de az esetleges kudarc sem veheti el a kedvünk, hiszen az egész bajnokságban kell jól teljesíteni!

3 megjegyzés:

  1. vajon kik tehettek fogadalmat?
    mondjam a Sacinak, hogy inkább maradjon otthon? :)

    VálaszTörlés
  2. nemááár, tudni AKAROM MOST!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Jöhet Saci nyugodtan! :) Max neked lehet kellemetlen. :)

    VálaszTörlés