2013/05/21

ByeAlex dalt ír az Aljas családról

Az Eurovizilós Dalfesztivált is megjárt ByeAlex bejelentette, hogy dalt ír csapatunkról. Azt egyelőre nem lehet tudni, mikorra készül el a sláger, mindenesetre a zenész egy-két részletet elárult honlapunk megkeresésére.

- Mindenképpen olyan csapatot kerestem, amelynek még nincsen indulója. Az ELTE Liga csapatain kezdtem el végigmenni ábécésorrendben, és az Aljas családnál meg is álltam. Mivel egyetlen számom van, fontos volt, hogy annak a szövegét könnyen át lehessen alakítani. Megnéztem az idény első néhány mérkőzését, és a pontrúgásokból szerzett gólok után már nem is volt kérdés, hogyan fog kezdődni a dal. "Az én kettesem..." - mondta a zenei állócsillag az Aljas Online-nak.

1 megjegyzés:

  1. Zseniális lenne! :) Remélem meg is írja a művészúr! Akkor a ZP-ben csápolunk majd neki a legközelebbi koncertjén!

    VálaszTörlés