2010/11/24

Sajnos nem borult a papírforma

3-0-s vereséget szenvedett az Aljas HFC a bajnokságban a Holland Lovasok ellen. A pályán tapasztalhattuk, hogy a narancsmezesek nem véletlenül hajtanak a bajnoki címre, egy igen jó erőkből álló rivális győzött le minket a játék képe alapján teljesen megérdemelten.

Ellenfelünk az első percről kezdve irányította a játékot, és egy védelmi megingás után a szünet előtt vezetést szerzett. Szintén baki eredményezte a másodikat és a harmadikat is, de ez általában így van, a látottak alapján csak idő kérdése volt, hogy mikor fordítják a maguk javára a meccset a Lovasok.

Összességében elmondható, hogy egyelőre a mi csapatunk nem tart ott, hogy egy ilyen képzett játékosokból álló riválissal felvegye érdemben a versenyt, így a vereség miatt nem kell szégyenkeznünk. Viszont a harciasság, keménység tekintetében is talán van még hova előrelépni, ez remélhetőleg a következő fordulókban meg is történik.

Holland Lovasok - Aljas HFC 3-0 (1-0)
Aljas: Letenovics-Nagy R. - Furik Zs., Kívés L., Szabó M., Vass B., Antal G., Szamosközi G., Csóti N., Molnár I.

Ami a többi mérkőzést illeti: tovább folytatta a kapaszkodást a szezon második felére alaposan megerősödő Erő Bá (következő ellenfelünk!), a Söry újabb fiaskójával szinte kilátástalan helyzetbe került, a Rapid Tipli a pokol egyre mélyebb bugyrait térképezi fel, a játéknap meglepetése pedig a Galmácsié a listavezető elleni pontszerzéssel.

TABELLA: Így áll a bajnokság - kattints!

Eredmények: Erő Bá D – L.É.C. 3-0, Söry – Egyetértés DSK 3-5, Szabolcsi Elixír – Rapid Tipli 10-1, El Niño – Galmácsi Tábor 1-1.

19 megjegyzés:

  1. folytassuk Miklós! :)

    van hová előrelépni harciasságban és keménységben, ez tény! ellenben én ezt a meccset nem éreztem annyira rossznak, mármint ebből a szempontból… többször játszottunk már sokkal „puhábban”

    én nem csak magamon vettem azt észre, hogy több szituációban mindent megtettünk a rombolás érdekében, sajnos több-kevesebb sikerrel. de szerintem ez most nem csak a keménységről, harciasságról szólt (persze arról is). sokkal technikásabbak voltak, és geci gyorsak… többször úgy mentem, hogy most meglesz, de a testcsel után, amivel elküldött a másik irányba, már esélyem sem volt utolérni… amikor meglehetett, akkor űztem, persze többször akár keményebben is lehetett volna!

    szerintem egy gyengébb csapat ellen nyújtott ilyen produkció után ildomosabb lenne szól ejteni a keménység hiányáról!

    VálaszTörlés
  2. kívülről könnyű pofázni, de én szintén úgy éreztem, hogy nem volt meg a kellő keménység, elvétve nyertünk csak párharcokat.
    az teljesen jogos, hogy technikásabbak voltak, viszont ha mondjuk az első vagy második figuránál, bőrözésnél kapott volna a színes ceruza a bokájára egy csomagot, lehet hogy nem próbálta volna meg újra...

    VálaszTörlés
  3. Én sem állítottam, hogy ebből a szempontból borzalmas volt minden: voltak hiányosságok, ennyi. Szerintem igazság mindkét véleményben van. Valszeg egy képzett, gyors gyereket nehéz akár így megállítani is, de mondjuk az első meg a harmadik gól nem ez az eset. Én az olyanokra gondoltam, amikor egy 70 kilós gyerek beugrik 3 fehér mezes közé, elsodorja, elfejeli a labdát, aztán gólt kapunk belőle.
    Nyilván nem kell nekünk mindent tökéletesen csinálni, meg minden gól hibából születik, nincs is ezzel semmi gond, nem akarok basztatni senkit, csak egy ilyen meccs lélekrombolóvá válhat, ha ez a része nincs meg ezer százalékban.
    Jövő héten fontos mérkőzés, arra szívjuk fel magunkat megint!

    VálaszTörlés
  4. "szerintem egy gyengébb csapat ellen nyújtott ilyen produkció után ildomosabb lenne szól ejteni a keménység hiányáról!"

    Sztem pont hogy a játék hiányáról, a támadójáték gyengeségéről stb nem kell ilyenkor beszélni, mert az tiszta sor, hogy abban jobbak. Egy gyengébb csapat pont a harciassággal tudhat egy ilyet meccset (meg nem kevés szerencsével) végig kiélezetten tartani. Persze annak egy olyan szintjével, ez igaz, ami valszeg igen ritkán elérhető.

    Meg persze mi Norbó nem érthetünk egyet, az alap. :)

    VálaszTörlés
  5. No, micsoda szép kis flame indult el itt, lassan már BKV-s magasságokba emelkedünk! :) Akkor én is csatlakozom!

    Én úgy látom, hogy a védelem többnyire helyén volt, de voltak megingások. Az első gólnál pl. a csatárnak nem szabadott volna 1 méterre hozni a labdát és onnan a rövidbe fejelni, illetve a 2. és 3. gólnál jócskán lemaradtunk, ami nem is csoda, hiszen kb. kétszer olyan gyorsak voltak mint mi.
    Azzal viszont egyetértek, hogy nem voltunk annyira harciasak, amennyire egy ilyen csapat ellen kellene! Sokkal több fault kellett volna, a játékot megtörő kemény ütközések, akkor tényleg nem lett volna kedvük húzogatni, max. a zuhanyzóban...
    Egyébként rossz volt látni, hogy úgy táncolhatnak a labda körül ahogy C. Ronaldo szokott és több bőr után sem szúrunk oda, ha lett volna Bence, biztos másképp alakul, és egy kicsit az oldalvonalnál pihen... :)
    Egyébként szerintem nagyon hajtós meccs volt, én személy szerint még egy meccsen sem fáradtam el így, de ebben most nem volt több.
    Nulla kapura tartó lövésből nehéz gólt lőni, de sajnos lehetőségből is kevés volt.

    Jövő héten kemény meccs, szívjuk fel magunkat és legalább kétszer ilyen keményen! Hajrá Aljas!

    VálaszTörlés
  6. Benyó, ugyanarra gondolok!

    többen kiosztottuk a csomagokat, és én pont ezért nem hiányolom a harciasságot (term. nem teljes mértékben, hiszen mindig lehet még harciasabban)... de a színes cerka úgyra megcsinálta a cselt csomagtól független, és azt kiosztaani újra és újra nem mindig sikertült... pedig próbálkoztunk,de...

    VálaszTörlés
  7. @ Pufi: kösz a bókokat, lájkolom a kommentedet :)

    @ Norbó: a legtöbb meccsen öröm látni a szikrázóan kemény belépőidet, ami a labdát vagy a babát találja el. lehet hogy tévedek, de én ezeket nem láttam tegnap

    VálaszTörlés
  8. ütök is a számra, de Mikinek igaza van! :)

    természetesen buta gólok elkerülhetőek még fokoztabb harciassággal, pl első gól, ez teljesen igaz!

    ellenben szeritem azt nem vitathatjuk, hogy az egyik legszabálytalanabb meccsünk volt... csak nézzük meg hány szabadrúgással jöttek! többünket figyelmeztetett a spori, engem kétszer is!

    a lényeg, én csak azért nem hiányolom teljes egészében a harciasságot, mert meccs közben számomra érezhető volt az a különbség, amit nem lehetett volna fokozott harciassággal eltűntetni (term. csökkenteni igen, és most nem is gólokra, inkább a párharcokra gondolok)

    harcosak voltunk mi, és odaszúrtunk, faultoltunk ahol elértük őket... ahol nem butahibáztunk, ahol végre utolértül őket!

    ha újra játszanánk én is harcosabb lennék, közelebb próbálnék állni stb... de nem vagyok benne biztos, hogy nem hagynának párszor faképnél a pályán hasonlóan a tegnapihoz

    VálaszTörlés
  9. Benyó!

    egy kemény volt részemről, ami babát talált, visszahúzásért, lökésért pedig kétszer figyelmeztetett a spori! ami fontosabb, hogy én akartam volna, bárcsak többször is tudtam volna, de nem ment! és ezt most nem a harciasságon múlt nálam

    akkor ez inkább csak én vagyok, bár én máson is láttam az akarást, a küzdést, többször eredménytelenül!

    VálaszTörlés
  10. félre ne érts, azért téged emeltelek ki Norbó, mert ebben te szoktál az egyik legjobb lenni. és valóban, kívülről biztos máshogy láttam én, mint ahogy a meccsen ti éreztétek. na, alszom egyet :)

    VálaszTörlés
  11. Na, erről van szó, beszéljük meg kulturáltan!!! :) Akkor szépen sorban.

    @Pufi: Ha Benyó a pályán van, párszor őt is megverték volna egy párharcban, aztán egyszer elgurult volna nála a pirula-mirula, ami szintén nem szükséges. :) Na jó nem, láttam valóban olyat is, amikor ésszel keménykedett. (Sört iszok.)

    @Norbó: Én nem láttam sok csomagot, max maszatolást. Más egy látványos, max kiállításra jó visszahúzás, vagy egy szabályosság határán mozgó, teljes tested erejével elkövetett ütközés, amit érez percekig akár. Én láttalak téged, meg mindenkit (magamat is beleértve) sokkal keményebbnek is. Gondoljatok pl. a sátoros tornára. Az eddigi meccseken azért nem volt ez, mert nem volt rá szükség. Nem volt olyan csapat, amelyik ennyire felülmúlt volna játékban.

    Egyéb: fontos tudni, hogy félidőnként a hatodik faultnál tízméretes van! Sza nyilván én sem azt mondom, hogy mindig oda kell vágni ész nélkül, mert akkor kitömnek a büntetőkből, viszont valami középutat meg kell találni. Ha rosszcsontkodnak, azért azt honorálni kell, de ésszel. Nyilván meccstől függ, hogy éppen mire van szükség. Lekopogom, hogy a legrosszabbon túl vagyunk, sza ezt felejtsük el, ne hagyjuk kizökkenteni magunkat.

    VálaszTörlés
  12. "Más egy látványos, max kiállításra jó visszahúzás, vagy egy szabályosság határán mozgó, teljes tested erejével elkövetett ütközés, amit érez percekig akár."

    Na még annyit, hogy itt nyilván nem pl. Furik úr esetére gondolok. Akkor gáz volt, meg kellett csinálni a visszarántást, és parádésan meg is oldotta Dolfi. Egy picit húzott rajta, hogy ne nézzen ki olyan szarul, ne legyen kiállítás, viszont mégse tudjon a gyerek továbbmenni.

    VálaszTörlés
  13. @Miki Nyugodtan faultoljatok, a tízmétereseket simán fognám! :) Amúgy szerintem a Spori nem is vezeti ezeket....

    Így van Dolfi szép teljesítményt nyújtott tegnap este! Benyóról meg természetesen el sem tudom képzelni, hogy leszállna a köd.... :) A kiállításra tényleg semmi szükség nem lett volna, ott összeomlott volna a csapat!

    @Pocak Van igazság abban, amit mondasz, voltak biztató jelek, de ez akkor sem a HarapAljas volt!

    @ Bobby, természetesen nincs mit, tudod, hogy mindig megvédelek, aki ilyen jól fizeti a védelmi sört, az meg is érdemli! :)

    VálaszTörlés
  14. mindenben egyetértek továbbra is, ez mind igaz! :) leírtad a szabályt, kitértél a maszatolás és szabályos keménység különbségére stb

    én csak erre a meccsre gondolok és a mutatott keménységünkre! szerintem úgy játszottunk ahogy szoktunk, ránk jellemző keménységgel, amit persze lehet fokozni, de a tegnapi meccsen én kevés lehetőséget láttam erre!

    hogy láttál már mindegyikünket keményebben küzdeni, ez is igaz, bár én azt mondanám inkább: eredményesebben keménykedni! ellenben a különbségek miatt én nem éreztem lehetőséget arra, hogy fokozzam a keménységemet... és kitérve a többiekre is, az ebből fakadó szenvedést máson is láttam

    VálaszTörlés
  15. @Norbó: "eredményesebben keménykedni!"

    Na ez egy remek meglátás! Fáj beismerni, de ez a lényeg dióhéjban! És itt nem csak arra gondolok, hogy azzal meccset nyerünk-e vagy nem, hanem arra, hogy változik-e a meccs képe vagy nem.

    @Pufi: alap hogy fognád :) illetve: de, vezeti asszem

    VálaszTörlés
  16. Szerintem a legnagyobb baj az volt a tegnapi produlcióval, hogy a 3. félidőben nem ittunk annyit, hogy mára elfelejtsük az első kettőt...

    VálaszTörlés
  17. a hét kommentje ezennel Gabié! :)

    VálaszTörlés
  18. Csatlakozom! :) Egy öregember tanításaira illik amúgy is odafigyelni. :)

    VálaszTörlés
  19. A tegnapi eredmények ismeretében egyébként immár matematikailag is biztos, hogy bentmaradtunk. Innentől örömfoci. :)

    VálaszTörlés