2010/11/01

"Lehet, hogy fájni fog, de merjünk játszani"

Miki nem villog eddig az őszi szezonban, egy mérföldkövet viszont elért. A Söry elleni 3-3-as döntetlen alkalmával 150. találatát érte el az Aljas HFC mezében. A Bányász 14-ese szerint a legfontosabb az, hogy elfelejtse a csapat a korábban védjegynek számító - egyébként hatékony - bunkerfutballt.

Nagyjából két éve azt mondtad, a századikat sokáig nem fogod elfelejteni. Emlékszel még rá?
- Be kell valljam, megpróbáltam visszakeresni nemrég a régi honlapon, és kb. másfél évet tévedtem elsőre. Aztán viszont beugrott... Egy L.É.C. elleni, 7-0-s győzelem alkalmával rúgtam, Balu adta a gólpasszt.

A 150. is egy lesz a sok közül?
- Jó a megfogalmazás. Reméljük, a SOK közül.

Nem vagy egy kicsit túl optimista? Mostanában nem úgy nézel ki a pályán, mint egy gólzsák.
- Hát néhány éve már nem, és egyre gyatrább vagyok. Edzetlenül nem lehet, meg ugye öregszünk is. Ezért is vezényeltem hátrébb magam. Egyébként azért próbálok mindent megtenni, pötyögtetni, de közel sem vagyok olyan már, mint fénykoromban - mondta Miki az Aljas Online-nak.

Viszont a papírforma szerint, ha sikerül átszoknunk a szabadabb, játszósabb focira a bunkerről, sanszos, hogy több gól esik majd a meccseken.
- Ez így van, de a jelek szerint azért a régi beidegződésekkel nem lehet olyan könnyen leszámolni. Az első meccsen rá voltunk kényszerítve, hogy ne vagdosódjunk, de amikor nem muszáj, akkor még nem tesszük meg. Beszéltük is Mackóval, hogy ezt annak ellenére erőltetni kellene, hogy megvannak a veszélyei. Szerintem fontos, hogy hogyan kezdünk egy meccset. Ha az elején tudatosan mindenki próbálja segíteni a passzjátékot, egy idő után rögzül. Persze, mindenkiben benne van, hogy fontos az eredmény, nem szeret senki sem kikapni, de át kell állni, nincs mese.

Nem lehet, hogy erre rámehet egy-két meccs akár?
- De. Lehet, hogy fájni fog, de az is lehet, hogy jól sül el. Meg kell próbálni.

Lehet, nem most kellene virgonckodni, hiszen igen alul vagyunk a tabellán.
- Azért annyira bízom én a bandában, hogy ne legyen gond. Maradjunk a vonal felett, és álljunk át maximálisan, mindenki élvezze a játékot. Nekem egyelőre ennyi elég, aztán majd gondolkodhatunk tovább, ha ez megvan.

4 megjegyzés:

  1. Nyilván a tartalmi részhez kellett hozzászólnom... Amúgy meg csak kóstolgatlak az esti összecsapás előtt. :)

    VálaszTörlés
  2. Én csak a falat védem este!

    VálaszTörlés