2010/11/02

Furik úr: Tiszta lelkem és acéltestem teljes mértékben a csapaté!

Dolfi volt egyértelműen a Söry elleni 3-3-as bajnoki hőse, élete első Aljas-mezben szerzett bajnoki találatával mentett pontot hórihorgas játékosunk a hajrában. Furik úr nem akart vitatkozni azokkal a véleményekkel, amelyek szerint gólöröme közben éppen úgy festett, mint a nagy Lundgren, amikor gyilkol.

Úgy látszik, a szavadra lehet adni! A meccs előtt beígérted az első gólodat, és meg is rúgtad. Mi a következő ígéret?
- Először is: az ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó. Szóval nem szoktam én csak úgy dobálózni az ígéretekkel. Éreztem (illetve reméltem), hogy benne van a gól a lábamban. A következővel kapcsolatban csak annyi, hogy legyen meglepetés, illetve még annyi talán elárulható, hogy Furik-díjra gyúrok. Ez szerintem sok mindent elárul - mondta sejtelmesen Gunnar az Aljas Online-nak.

Többek szerint a gólöröm közben tényleg úgy festettél, mint amikor Mr. Lundgren gyilkol. Erről mi a véleményed?
- Alapjáraton nyugodt ember vagyok, nehéz kihozni a sodromból, de ha a csapat érdekében az kell, hogy átalakuljak egy gyilkoló gépezetté, aki végigszántja a pályát, akkor megteszem. Hisz a tiszta lelkem és az acéltestem teljes mértékben a csapaté!

Mikor koccintunk az első gólra?
- Annyira megőrültem a gólnak, hogy hazáig szaladtam az örömmámorban, és így sajnos nem tudtuk ezt megtenni. Az igazság az, hogy nem voltam méltón felöltözve az első gólom megünnepléséhez. Legközelebb viszek váltóruhát illetve pénztárcát is, mivel anélkül elég nehéz egy kört kérni.

Milyen meglátásaid vannak a csapat játékával, szereplésével kapcsolatban?
- Ezerszer jobban tetszik az idei játék, mint a tavalyi bunkerfoci. Először is pörgősebb. Végre szépen felvisszük a labdát, nem az van, hogy a hátvéd dolga csak annyi, hogy előre kúrja a labdát. Gyönyörű passzjátékok alakulnak ki néha, persze, sokszor el is rontjuk a passzokat, de ekkor imádkozunk, hogy Pufee barátunk sasszemével és acéltestével hárítsa a lövéseket. Már csak a kapura lövések és az ezekből szerzett gólok arányán kellene javítanunk és nem lesz gond a továbbiakban. Eddig ez kb. 15 % körül mozog. Tudunk mi ennél jobbat, srácok, hajrá Aljas!

8 megjegyzés:

  1. Korrekt nyilatkozat, Pajti! Azért gondolom a szerkesztőségnek volt dolga a szavakkal! :)))

    Tetszik a 15%-os gólarány saccolás, nem véletlen voltál Te részben alkstat mellékszakos! :)

    VálaszTörlés
  2. ua. jutott eszembe, nem lehetne az eredeti szöveget közzétenni :)

    a másik ami megfogott, a "Gyönyörű passzjátékok" :)

    amúgy tényleg korrekt nyili!

    VálaszTörlés
  3. elhiszem, hogy hős, de azért az email-ekre nyugodtan lehetne válaszolni...

    VálaszTörlés
  4. Nem tudnátok élvezkedni az eredetin, mert teljesen korrekt nyelvtanilag. Így tovább Zsolesz minden szinten!

    VálaszTörlés
  5. Először is köszönöm az őszinte kommenteket.
    Másodszor Benyónak üzenem, hogy dobtam egy mailt bocsi a késésért.
    Harmadszor meg Pufeenak és Csótinak üzenem, hogy egy klaszikust idézek bekaphatjátok a bűdös két hete nem mosott farkamat. Már kicsit kezdem unniiiiiiiiii a kóstolgatásokat. Ne akarjátok Dolfi haragját megismerni, filmeken már láttátok, hogy kő kövön nem marad ha bedurvulok.

    VálaszTörlés
  6. Jól van Zsolti, tudod, hogy szeretünk, csak muszáj egy kicsit vért szívni, ahogy Drakula szokott!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. :)) jól van no!!

    neeem, nem bírom ki: mi az, hogy bűdös és klaszikus??? :DDD
    ne haragudj, szeretünk!!! :)

    VálaszTörlés