2012/11/09

Benyó távozik

Bár a téli játékospiac még nem nyílt meg, egy játékos jövőjéről már döntés született. A klubvezetés méltányolta a Benyó és menedzsmentje által benyújtott átigazolási kérelmet, így eldőlt, hogy labdarúgónk tavasztól Németországban, az 1. FC Sulzbachnál folytatja pályafutását.

- Régóta szükségünk volt egy tapasztalt, sokat megélt védőre, emellett a magyar munkaerő köztudottan olcsóbb, mint a német. A mannheimi állatkerttel kötött megállapodásról pedig már korábban szóltunk - nyilatkozta megkeresésünkre Ottmar Heyer klubelnök.

A németek az ügylet anyagi vonzatairól nem akartak beszélni, az Aljas család elnöke, a Tejesember ugyanakkor egy fokkal közlékenyebb volt.

- Pontos összeget nem áll módomban mondani, de a nagyságrendről annyit, hogyha egy kicsit kipótolom, egy Bohóc szeletet tudok venni belőle a CBA-ban - fogalmazott.

Benyó december 5-én, a KCSSK elleni szezonzárón búcsúzhat el a csapattól és a közönségtől, új alakulatában pedig március 10-én, a BSC Altenhain elleni hazai találkozón debütálhat.

- Mindannyian tudjuk, hogy külföldről könnyebb bekerülni a válogatottba. Kicsit fáj, hogy eddig nem kerültem szóba a nemzeti csapatnál, de bízom benne, hogy ez most majd megváltozik - mondta 3-asunk, akitől a hírek szerint a közönség egy hatalmas, "Szopkodd!" feliratú drapival köszön majd el.

3 megjegyzés:

  1. Ha jól láttam, azért a 200. meccs még belefér a távozás előtt :D

    VálaszTörlés
  2. mocskos nagy búcsúbulit kell tartanunk!!!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem szolid lesz..... :)))

    VálaszTörlés