2011/05/02

Értékes döntetlen

Gólzáporos mérkőzésen 1-1-es döntetlent játszott az Aljas HFC a Raubkopie ellen a bajnokság 7. fordulójában. Mivel a csapat magán viselte a párkányi túra jegyeit, az ellenfél pedig úgy esett be a meccsre, az első félidő igen lagymatag játszadozást hozott. Mivel Benyó egy remek kettes figurával meglepte a kapust, előnnyel fordultunk.

A második felvonás során az ellenfél nagy erőket mozgósított az egyenlítésért, szinte pillanatokra sem tudtuk megtartani a labdát. Súlyosbította a helyzetet, hogy a 35. perctől öt faultunk volt. Hatalmas küzdelem dúlt a pályán, majd amikor már a rivális elkeseredni látszott, szerencsés körülmények között valahogy bejutott egy labda a kapunkba.

Összességében elmondható, hogy együttesünk játszott már ennél jóval jobban is, állapotunkat figyelembe véve a megszerzett pont sikernek könyvelhető el. A gyeptől távol maradó Pufit helyettesítő Molnár Jack 10-esre védett, csak Kívésman tudott túljárni az eszén. Ez pedig ugye nem szégyen! :)

Aljas HFC - Raubkopie 1-1 (1-0)
Gsz.: öngól
Aljas: Molnár I. - Vass B., Kívés L., Nagy B., Szabó M., Szamosközi G., Antal G., Csóti N.

8 megjegyzés:

  1. Én azt láttam a csapaton, magamon pláne, hogy fejben nem vagyok annyira ott, mint kéne. Valszeg ez nagyrészt a vasárnapi igénybevétel eredménye. Ennek tudható be az is sztem, hogy most szokásunktól eltérően baszogatottuk is néha egymást. Én a saját részemért elnézést kérek, ha valakinek rosszul esett!
    Ennyit az önkritikáról. :) Jövő héten Elninnyó, van miért visszavágni nekik!

    VálaszTörlés
  2. Na, wp, Jack! Az előzmények fényében jónak tűnik az osztozkodás.
    Laci, mi vót? Újabb csúsztatás?

    VálaszTörlés
  3. Nem tehetett róla szerencsétlen, kb. bepattant róla egy keresztben ellőtt labda.

    VálaszTörlés
  4. hát a játékunkat elemezve tényleg értékes ez a döntetlen, nem hoztuk életünk formáját, és nyilván ők is tudnak ennél többet!

    ami bennem megmaradt pozitívum, hogy több alkalommal is volt önfeláldozó belevetődés, néhány mindenre elszánt sprint, ütközés, megmozdulás! ezeket kell is használnunk, csak még több odafigyelés, elszántság kell jövő hétre!

    VálaszTörlés
  5. @ Norbó: Milyen egy mindenre elszánt sprint? :)

    VálaszTörlés
  6. amikor tudod, hogy valószínűleg nem éred el, de minden megteszel, rákapcsolsz, hátha mégis meglesz!

    szomorú vagyok, ezek szerint Te nem szoktál ilyet! :) vagy Te mindig eléred :)

    VálaszTörlés
  7. Válasz Pufinak: egy az ellenfél által kapu elé belőtt labdát bal belsővel higgadtan a saját kapunk bal alsó sarkába helyeztem, amivel megkoronáztam a hetek óta tartó értékelhetetlen teljesítményemet/mielőtt bárki is ezzel jönne, nem mártírkodom, egyszerűen úgy érzem, hogy nagyon nem megy/. A sima egyszerű passzok, felívelések sem mentek, emiatt túlságosan ingerülté váltam, azt hiszem ezért beszéltem olyan hangon ahogy. Mondjuk én így tudok felpörögni, de elismerem hogy ez másnak zavaró lehet. Senki ellen nem irányult a dolog, nem is akarom túlragozni de engem finoman szólva is jelentősen megviselt a tegnap este...

    VálaszTörlés
  8. szerintem nagyon sötéten látod a helyzetet, Medve! néhány közhelyes gondolatot azért leírok:

    még hogy értékelhetetlen, azt azért nagyon nem mondanám! persze mehet a játék jobban, és természetesen ezt Neked kell érezni, de én ilyen reménytelenségre nem látok okot! mindenkinek vannak rosszabb meccsei, nehezebb időszakai, szerintem (remélem nem sértek meg senkit) egyikünk sem teljesít folyamatosan kiemelkedően, hullámzunk és ez így természetes

    VálaszTörlés