2011/03/11

Pufi: Nem szeretnék még egyszer ennyi gólt kapni

Pufi hozta őszi formáját a tavaszi idénynyitón is, megbízható teljesítménnyel segítette a csapatot. Sajnos ennek ellenére vereség lett az AS Kóma elleni csata vége, polipunk viszont optimista a jövőt illetően. Úgy véli, a szánk helyett az arra alkalmasabb testrészekkel kellene küzdeni, ebben pedig képesek is lehetünk előrelépni.

Hosszú idő után sportoltunk újra. Jól esett a mozgás?
- Természetesen nagyon jól esett a mozgás, azonban azt cáfolnám, hogy hosszú idő után sportoltam volna újra! Bobival a téli pihenő alatt próbáltuk megtartani fitt formánkat és sudár alakunkat, ezért rendszeresen jártunk szaunázni és inni, azaz úszni az Újhegyi uszodába. Emellett én felfogadtam Schobert Norbit személyes tréneremnek, azonban ő elfoglaltságai miatt csak a TV-n keresztül tud esténként megjelenni a nappalinkban. Bár még nem látszik, azért én egy kisebb diétába kezdtem, amihez hozzátartozik az esti aerobic is, ami sajnos egyelőre még semmilyen hatással sincs a kapusteljesítményemre, de remélem, hogy később majd csak úgy dobom a s(p)árgákat - kezdte Pufi az Aljas Online-nak.

Mi a véleményed a meccsről úgy általában? Miben láttál hiányosságokat?
- Sajnos nem úgy alakult, ahogy terveztük. Az első 10 perc, negyedóra nagyon feszült volt, az ellenfél is tapogatózott, egy két meleg helyzetet megéltünk, de nem tűnt vészesnek. Aztán jött a hidegzuhany, egy 10 perces rövidzárlat és 3 bekapott gól. Itt egy kicsit elszállt az önbizalmam és féltem, hogy teljesen össze fogunk törni, de szerencsére nem így lett, és a két szépítő találat kozmetikázta az eredményt. Hiányosság volt bőven, a korábban nagy erényünknek számító harcosság és küzdeni akarás most nagyon kellett volna. A második félidőben szinte csak lézengtünk a pályán, és nem léptünk oda rendesen, valamint sokat is reklamáltunk. Ezen mindenképpen változtatni kell, illetve szerintem csak ezen tudunk változtatni!

Van fejlődési potenciál a csapatban?
- Szerintem mindenképpen van, fel kell venni újra a ritmust, ott lenni fejben, testben és szellemben és akkor erősebb csapatokat is meglephetünk! Egyébként innen csak feljebb van, nem szeretnék még egyszer ennyi gólt kapni! Kabát Urat (Kisasszonyt) pedig várjuk minden meccsre, és továbbra is legyen is ilyen harcias!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése