2011/03/24

Norbó: Tényleg jól mentem!

Kulcsfontosságú gólt szerzett a Vakond az Aljas család Reaktivált Gének ellen 4-2-re megnyert találkozóján. Támadónk elmondta, ő maga is elégedett volt saját fordulatszámával, és már amikor elindult a védő felé, tudta, betalál.

Állandó szellemi pankrációbeli ellenfeled, Maci úgy zárta a Gének elleni találkozót, nála Te voltál a meccs embere.
- Be is lopta magát a szívembe… Egy percre! Amúgy tényleg jól mentem, jó lenne minden meccsre így rápörögni. Na de komolyan, a meccs embere nem én voltam, természetesen mások teljesítménye még a sajátomnál is jobban tetszett. Pufi folyamatosan parádézik, őt mindig ki lehet emelni, de Miki (csak halkan) és Balu teljesítményét is említhetném. Persze közhelyezhetünk, de az igazság akkor is az, hogy mindenki hozzátett a győzelemhez, elégedett vagyok a csapattal - mondta Norbó az Aljas Online-nak.

Te milyennek láttad a saját teljesítményedet? A gólod például egy szép egyéni megoldásból született.
- Én azt veszem észre már meccsek óta magamon, hogy fejben nagyon sok dolog befolyásol. Az irammal nincs gond, azt bírom, még elfáradni sem szoktam túlzottan. Viszont a felpörgés, az égető győzni akarás nem mindig van meg. Meccsen belül is tudok hullámzóan játszani. Nagyon várom, felpörögve elkezdem, de ha nem megy pár meghatározó embernek, nem megy a csapatnak, jobb az ellen, akkor hajlamos vagyok beleszürkülni a meccsbe. Persze sok van, de én ezt tartom az egyik legnagyobb gyengeségemnek! Nekem kellenek a jó teljesítmények, amik segítenek még jobban felpörögni, gyilkos gólszerző gépezetté válni! A gólra is kitérve, köszönöm szépen! Mikor már elindultam, tudtam, hogy meglesz a labda és gólt szerzek. Lehet, többször is meg kellett volna próbálni a letámadást, de négy a négy ellen azért a kontráktól is óvakodni kell, továbbá már én sem fordulok úgy, mint fénykoromban.

Bár rúgtunk négy gólt, azért döcögnek nagyon a támadások eddig.
- Szerintem a leggyengébb pontunk - milyen vicces egy sokat próbált focicsapat esetén - a passzjátékunk. A támadások azért nem hatékonyak, mert normális módon nagyon nehezen építjük fel őket. Csak nézzük a mostani négy gólunkat, négy egyéni megmozdulásból születtek. A megoldást nem tudom, mert jól ismerjük egymást, megszoktuk egymás játékát, vannak technikás játékosaink. Talán bátorságra van szükségünk, merjük passzolni, de akármit is teszünk a pályán, csak elszántan, harciasan, keményen. Építsük be a játékunkba a keménységet, harciasságot még jobban. Ha már eladtuk a labdát egy rossz passznál, legyen erőnk azt visszaszerezni, odalépni. A lövések nagyon fontosak, például én ezt hiányolom magamtól, sokkal több helyzetben kellene már tüzelni.

Mit vársz a Sördögök elleni csatától?
- Hajtós kis meccset, kevés gólt. Mivel technikás, jó képességű csapat hírében állnak, a győzelem reményében a védekezésre kell most nagyobb hangsúlyt fektetnünk. Pufi vezetésével felálló elszánt védelemmel blokkolhatjuk őket, és bízhatunk a támadók harciasságában, jó kontráiban, távoli Benyó-löketekben, Miki villanásaiban.

3 megjegyzés:

  1. Jól mentél valóban! :) Csak így tovább, irány a gólkirályi cím! :)

    VálaszTörlés
  2. köcce puxha :)

    ja, Maci által beígért sörök miatt motivált vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, nincs mit, csak visszanyaltam az ánuszod a hízelgő szavakért! :)

    VálaszTörlés