2010/02/25

Megvannak a szombati ellenfelek!

A szervezők elküldték a szombati villámtorna csoportbeosztását. A várakozásoknak megfelelően a nyoni sorsoláson a negyedik kalapból húzták ki a Bányászt. A riválisokról nem tudunk semmit, a nevek alapján viszont több Aljas harcos komoly presztízscsata elé néz a B jelű kvartettben. Norbó számára az Ágyúsok elleni nyitómeccs lehet pikáns, Mackónak a Thai Fun ellen emelkedhet meg a pulzusszáma, míg lila majmunk, Benyó a Kispest ellen küzdhet kettőzött erővel. A viadal a szokásoknak megfelelően 12 csapatos, minden csoportból az első kettő jut tovább, de a két jobbik harmadik is tagja lesz a negyeddöntő mezőnyének.

Íme a csoportok:
A: FC Hollywood, Béres FC, Grundtörők, Zrínyi
B: Kispest, Thai Fun, Ágyúsok, Aljas család
C: Bad Boys, Poker Face, Fidelitas, Reneszánsz Zrt.

Csoportmérkőzéseink:
12:02, B pálya: Ágyúsok - Aljas család
13:38, B pálya: Thai Fun - Aljas család
15:14, A pálya: Kispest - Aljas család

A meccsek a csoportkörben 2x15, az egyenes kieséses szakaszban 2x12 percesek.

10 megjegyzés:

  1. picsába, elkerültük a Fidelitast...
    pedig az 14-esünk szemében lett volna vörös posztó :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem minden vörös posztó!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy mi bajom nekem a Fidelitasszal Bobi? Mondd má meg, hogy tudjam! :)

    VálaszTörlés
  4. csak az MDF-kötődés miatt gondoltam...
    jó, nyilván mindenki szivesen rácsúszna a buzi pulóveres szóvivőjükre

    VálaszTörlés
  5. Összekeversz apámmal sztem. :)

    VálaszTörlés
  6. Neked minden Vörös posztó?!?... :P :D

    VálaszTörlés
  7. Pontosan! Úgyhogy mivel Szabó vagyok, hamarosan megjelenek és durván összevagdoslak! Ablakot-ajtót bezárni, rendőrséget értesíteni! :)
    [Szerintem ez volt a honlap eddigi szellemi mélypontja. :)]

    VálaszTörlés
  8. Miki lent van mint Béla bácsi :)

    VálaszTörlés
  9. Viszont nekem van itthon egy Nagy segítségem.. sőt! nem is egy, kettő! :)

    VálaszTörlés
  10. Láttam a héten, mire képesek a srácok, nem félek! :)

    VálaszTörlés