2010/02/18

Norbó: Kondi helyett akarat!

Norbó dicséretes módon szervezési feladatok átvállalásával is segítette a csapat felkészülését. A Kisvakond már várja a február 27-i tornát, ahol szeretne bejutni az egyenes kieséses szakaszba. A Bányász csatára optimista a tavaszt illetően, és úgy véli, a gyenge kondíciót akarással fogjuk tudni kompenzálni.

Mint teremfoca-szervező, milyennek ítéled a felkészülés állását?
- Köszi a titulust, de azért ez túlzás! Ha kezdhetem a személyes tapasztalatommal, akkor az első foca alkalmával nagyon jól éreztem magam. Kb. 5 percig, meg utána a pipibe. Szerintem nagyon gyenge most a kondim, de személyeskedés nélkül másokon is láttam a hasonló jeleket. A kicsi termes dühöngés kondi szempontból nagyon jó, ha nem is pénteken, de jövő hét elején szerintem kellene foglalnunk egy termet. Én még kocogást is tervezek, pedig azt utálok. A csapat felkészülésével én elégedett vagyok, a teremben voltak kellemes meglepetések. Jól mozgott mindenki és meglepően cselesek is voltunk, ezekből a tapasztalatokból lehet majd építkezni a szezon során. Arra gondolok, hogy egy-két sikeres csel egy ilyen felkészülési foca során önbizalmat adhat az embernek, javíthatja játékát. Persze foci terén mi már nem fogunk szerintem fejlődni, én már nem is tudok hová, de stabilabb játékhoz, játékossá váláshoz ezek jó lépések. Továbbá a kondi hiányát önbizalommal, hittel nagyszerűen lehet majd pótolni.

Igazi kupacsapatnak számítunk, Gödön például bronzérmet szereztünk. Akkor te nem voltál. Látsz összefüggést? Mit vársz a villámtornától?
- Természetesen! Nélkülem csak a harmadik helyet sikerül megszerezni, hidd el, én is szomorú vagyok, hogy nem segíthettem hozzá a csapatot a kupagyőzelemhez. A torna jó felkészülés lesz a szezonra, ami rögtön a kupa után indul. Ez szerintem kedvez nekünk, élvezni fogjuk a játékot az első fordulóban. Azt gyorsan hozzá kell tennem, nem engedhetjük meg, hogy csak a felkészülés jegyében menjünk a tornára. A név és a szokásos jó kupaforma kötelez minket, a tisztes helytállásra mindenképp, de én egy jó eredményben is bízom. Kiegyeznék azzal, ha tovább mennénk a csoportból és utána már bármi-bárki jöhet.

Hamarosan rajtol a liga is. Mik az elvárások a csapattal szemben?
- Nagy csalódásként éltem meg a tavalyi szezont. Semmi nem működött, többen kerestük csak a helyünket a pályán. Anélkül, hogy mély pszichológiai boncolgatásba belemennénk, ez valószínűleg visszavezethető arra, hogy az életben sem találta meg mindenki akkor még a helyét. Aki már dolgozott, az szokta még az újat vagy megérezte a többiek dekoncentráltságát, és ez rossz hatással volt az egész csapatra. Viszont most újult erőt érzek magamban, nagyon bizakodom. A harmadosztályról van szó, szerintem abban egyetértünk, hogy tudunk ennél többet. Természetesen nem akarom lebecsülni az itt szereplő csapatokat, de én magunkat maximális meccsenkénti odaadással, akarással simán az élmezőnybe várom.

Szintén Norbót érintő hír, hogy Arsene Wenger, az Arsenal mestere a Porto elleni BL-meccs után az Aljashoz száműzte volna kapusát, Lukasz Fabianskit, a Bányász vezetősége azonban kategorikusan visszautasította, hogy a francia hulladéklerakónak használja klubunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése