2012/12/29

Imi: "Ösztönöz, ha egyben van a csapat"

Abban, hogy a csapat két győzelemmel nyitotta a téli bajnokságot, elég komoly része van Iminek, kapusunk a második mérkőzést például kapott gól nélkül hozta le. Cerberusunk az Aljas Online-nak elmondta, valóban nem szomorú saját maga és a csapat produktuma miatt, bár hozzátette, azért bőven van mit javítani.

Alaposan elkaptad a fonalat, úgy néz ki...
- Igen, most elég jól ment a védés. Úgy éreztem, hogy egyben van a csapat, és ez engem mindig ösztönöz - eltekintve a helyenként hanyag védekezéstől, amit néha bemutattunk. Szeretek védeni, szerintem leginkább ez tükröződik vissza a játékomon is - kezdte Molnár Jack.

A csapat összességében hat meccse veretlen, nyilván ebben benne van a te kezed is. Meddig tarthatunk ki? Hova érhetünk oda a téli bajnokság végén?
- Nehéz ezt így most megjósolni. Alapvetően ezen a két meccsen hasonló  képességű, vagy jobb, de tapasztalatlanabb csapatokkal játszottunk. Ha ez mindig így lenne, akkor azt mondanám, hogy bárhova. De ez persze gondolom nem így lesz. Ahogyan az előző szezonban sem voltunk rossz formában, és mindig jól mentünk, úgy itt is előfordulhat, hogy mondjuk csak a 8. helyre érünk oda. Azzal természetesen elégedetlen lennék. Ha mindig úgy tudunk lejönni a pályáról, hogy hozzuk azt, ami bennünk van, én elégedett leszek. Ez esetben egy negyedik hely kinéz a csapatnak legalább szerintem.

Összességében milyennek értékeled a 2012-es évet?
- Hát a csapat szempontjából elég mozgalmasnak... Megérkeztek a trónörökösök két ikonnál is, ami mindenképp üdítő. Benyó távozása érzékeny, de a rovarirtási büdzsét megvágó esemény volt. Én annak örülök, hogy még együtt focizunk, és minden meccs után nevetünk egy jót.

Mire számítasz a szilveszteri edzőtáborban?
- Kemény edzésre, melynek a következményeit még elsején is nyögni fogjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése