2011/04/12

Pufi rámarkolt, mint Alekosz

Pufi koronázta meg az Aljas HFC Grund ellen (5-2) mutatott teljesítményét, az utolsó percben úgy hárított büntetőt, hogy ki sem jött róla a labda - a mozdulat pedig egészen hihetetlenre sikerült. Kapusunk az Aljas Online-nak beszélt legfrissebb élményeiről.

Kiérdemelted a penalty killer jelzőt. Mit éreztél, amikor megfogtad a büntit?
- Köszönöm a megtisztelő címet! Egyszerűen frenetikus, katartikus élmény volt! Úgy éreztem, végre bejött, amire vágytam és egy újabb szintre léptem kapusfejlődésem során. A tornán is fogtam hármat, de azok mind a szerencsén múltak, mert középre jöttek, itt viszont vetődtem, mint bálna a parton!

Mit gondoltál át, mielőtt a gyerek nekifutott a labdának?
- Elhatároztam, hogy most mindenképpen elmegyek valamelyik irányba, és gondoltam, kicsit trükközök, a szokásos kézilabda-kapusos mozgást követően felkínálom a bal szélt, majd arra vetődöm. Hát be is vált! Az meg pont jól jött ki, hogy hasba talált a labda, mivel a gyűrődő zóna jelentősen tompította a löketet és volt időm rámarkolni, mint Alekosznak Gigi tőgyére.

Mennyit számított, hogy a tornán alaposan begyakoroltad ezt a műfajt?
- Nagyon is! Korábban sosem rúgtak még nekem büntetőt, így szűz voltam ezen a téren. A tornán valahogy nem jött ki a lépés, bármennyire is akartam, nem jött a bravúr. Aztán egész éjszaka büntetőkkel álmodtam, és ez meghozta a kívánt eredményt!

Milyen volt hátulról ez a meccs?
- Teljesen úgy éreztem magam, mint az Ágyúsok ellen! Végig koncentráltunk, odafigyeltünk, nem volt megingás, a védelem nálam megkapja a 10/10-et. Valamint sokat számított, hogy elöl is összejöttek a helyzetek és kritikus időpontokban sikerült gólt lőnünk! Ezért alakult ez a meccs másként. Szerintem abszolút megérdemeltük a győzelmet!

Legközelebb májusban játszunk csak. Ez hátrány lehet?
- Egy kicsit talán igen. Két okból is: egyrészt kiesünk a ritmusból, mind idegileg, mind fizikálisan, másrészt a jelek szerint a párkányi túra után rögtön másnap kell pályára lépnünk... Talán bizakodásra adhat okot, hogy egy közepes erősségű csapattal játszunk, de oda kell tennünk magunkat! Ugyanúgy kell játszanunk, mint legutóbb és akkor nem lehet gond! Hajrá Aljas!

8 megjegyzés:

  1. faszás nyilatkozat!!
    tényleg sokat fejlődtél, hozod folyamatosan a jó formádat, nagyon kell ez nekünk

    bravo

    VálaszTörlés
  2. Kösz Poci, ment a virtuális pacsi! :)

    Igyekszem kitermelni a tetemes vételáramat, illetve próbálok felnőni legendás elődeimhez! :)

    VálaszTörlés
  3. Jól esett ez a cikk, ígye ebéd után. Mosolyt csalt az arcomra. :D

    VálaszTörlés
  4. Engem mindig elkap a nevetés, amikor eszembe jut a hetes. :) Egyszerűen minden idők, csodálatos volt!!!

    VálaszTörlés
  5. Most kellett volna a kamera.....

    VálaszTörlés
  6. Az a szép, hogy nálam volt a fényképező. :) Legközelebb majd nem játszom, hanem operatőr leszek!

    VálaszTörlés
  7. Nana, kellesz Te a pályára! Majd rábízzuk Bobira! :)
    Amúgy csinálhatnánk majd egy csapatképet a kapuban, tolnám fel rögtön a fészre! :)

    VálaszTörlés
  8. jó az ötlet, mondjuk én nem tudom hova is tolhatnám fel, de legyen! :)

    Miki a fényképezésben is prof!

    VálaszTörlés