2011/04/13

Doyen: Vannak még tartalékaink!

Kimagasló teljesítményt nyújtott az Aljas család korelnöke, Gábor a Grund FC ellen 5-2-re megnyert hétfői bajnokin. A Doyen hihetetlenül hatékony védekezése mellett gólpasszokkal is bőségesen ellátta a többieket, a csata után pedig honlapunknak egy interjút is adott.

Több gólpasszt is adtál a Grund ellen. Nem véletlen, hogy sokan Téged láttak a mérkőzés legjobbjának. Te hogy látod a saját teljesítményedet?
- A házasélet meghozta gyümölcsét. Valóban élveztem a játékot hétfőn, de már a múlt heti produkciónk is bizakodásra adott okot. Jólesik a dicséret, de a csapaté az érdem és a dicsőség. A legnagyobb elismerés, hogy megtalált ez a kérdőív.

Feltűnő volt, hogy hihetetlenül magabiztos voltál hátul, és irányítottad is a többieket. Emellett a jövőben is számíthatunk a gyilkos pontrúgásaidra?
- Szívesen játszottam hátul, és szerencsére a hatékonysággal sem volt probléma. A partvonal mellől tényleg többet ordítottam, mint máskor egy idényben szoktam, ha ez hozzátett bármit is a csapat teljesítményéhez, akkor megtartom jó szokásomat a jövőben is. Érdekes volt a kettes figura másik oldalát is kipróbálni, ha lesz rá igény, máskor is örömmel állok a labda mögé.

Szerinted mekkora az értéke ennek a sikernek?
- Korai lenne még pezsgőt bontani, de érezhető a pozitív változás. Pufi egészen kimagasló teljesítményt nyújt, és többen közelítenek régi önmagukhoz. Ha a következő meccseken is hasonló játékkal rukkolunk elő, én elégedett leszek. Tudom, hogy vannak még tartalékaink.

Hova érhetünk oda a bajnokság végén?
- A Peepbe? Egy érem szépen csillogna...

3 megjegyzés:

  1. Jó az öreg a háznál! :)

    VálaszTörlés
  2. Bravo Gabi! Szerintem ezen a poszton (is) remekül megálltad a helyed! Még több ilyen univerzális játékost a csapatba! :)

    A kettes figcsik meg nagyon mentek, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. igaz, egy érem nagyon szépen csillogna!!

    VálaszTörlés