2010/12/02

Mackó: Remekül doppingoltam

Kívésman volt a csapat Erő Bá ellen 4-3-ra megnyert mérkőzésének hőse, védőnk az utolsó előtti percben szerezte a győztes találatot, ráadásul mindezt éppen a születésnapján tette.

- Utólag be merem vallani, hogy nem készültem megfelelően a meccsre. Már amennyiben négy koktél elfogyasztása kimeríti a zavaró tényező fogalmát. Viszont úgy is fogalmazhatok, remekül doppingoltam - kezdte Brumi az Aljas Online-nak.

Milyen érzések kavarogtak benned a gól után?
- A meccs leginkább egy hullámvasúthoz volt hasonlítható. Fentről indultunk, leereszkedtünk a mélybe, aztán a végén feljutottunk a csúcsra. Külön öröm, hogy a csapat megmutatta, hogy van tartása, amiatt pedig természetesen nagyon boldog vagyok, hogy az első szezonbeli gólomat pont így sikerült időzítenem. Ki kell emelnem Pufit, aki bravúrjaival fontos pillanatokban segítette az együttest. Ennél szebb születésnapi ajándékot el sem tudtam volna képzelni, ezúton is köszönöm a csapatnak még egyszer.

Oké, most akkor válaszolhatsz az iménti kérdésre is...
- Huh... Szóval szerintem az egész csapat eufórikus állapotba került, hiszen 1-3-ról álltunk fel, de el kell ismerni, nagyon magukkal ragadtak az események. Hosszú góltalanság szakadt meg ezzel, de elsősorban akkor uralkodott el rajtam az eufória, amikor a játékvezető lefújta a meccset.

Korábban voltak olyan hangok, amelyek a kellő agresszivitást hiányolták a csapattól.
- Mindenki próbálja a legjavát nyújtani, aztán nyilván vannak hibák. Vannak jobb képességű, gyorsabb, ügyesebb csapatok, akik ellen a hibák súlyosabb következményekkel járnak. Voltak most is színes ceruzák, én elsősorban abban láttam fejlődést, hogy ezen most túl tudtunk lépni, nem omlottunk össze.

13 pontunk van két meccsel a vége előtt. Kevés vagy sok?
- Én az 5-6. helyre vártam a csapatot, de evés közben jön meg az étvágy, úgyhogy azt mondom, a 4. sem elképzelhetetlen. De ehhez el kell kapni egy jó Szabolcsit vagy / és egy bármire képes, le semmiképpen sem nézhető L.É.C.-et kell két vállra fektetni.

1 megjegyzés:

  1. Bravo Laci! Korrekt interjú! :) Köszi a bókot, holnap vendégem vagy egy forralt borra! :P :)

    VálaszTörlés