2010/12/13

Csepelen lesz a szezonzáró!

Breaking news! A megszokott KAG helyett Csepelen, a Gróf Széchenyi István Általános Iskola műfüves pályáján (nem az a csepeli pálya, ahol korábban játszottunk!) kerül sor az Aljas HFC Szabolcsi Elixír elleni mérkőzésére - tudatták a szervezők. A dolog előnye, hogy nem kell bitumenen szenvedni, hátránya például, hogy Furik úr helyzete picit nehezedett, ha továbbra is futva akar érkezni a meccsre.

No és akkor a megközelítésről:
A pálya a 151-es busz Kikötő utcai megállójához van közel, így sok választási lehetőségünk nincsen. Vagy el kell hévelni a Szent Imre térre, ott pedig átszállni az imént említett járatra, és menni vele öt megállót Csepel, Határ út felé vagy a vállalkozó kedvűek Kőbánya városközpontban is elkaphatják a 151-est és zötyöghetnek vele hamvas 40 percet. Vagy pedig össze kell úgy szervezni a dolgokat, hogy kocsikkal ki bírjunk menni.

Hajrá, Aljas!

12 megjegyzés:

  1. fasza, mert én is elég neccesen érek ki

    VálaszTörlés
  2. Remek, Maci meg beteg, sza ő is kérdéses.

    VálaszTörlés
  3. sztem kéne lenni két kocsinak...

    VálaszTörlés
  4. Így van, beszélek Baluval meg talán Doyen jöhet szóba. Norbó nyilván ilyenkor megy Franszéba...

    VálaszTörlés
  5. Kocsival amúgy el se lehet baszni, olyan egyértelmű az irány.

    VálaszTörlés
  6. Lehet, hogy oda nem futok ki. Még fénykoromban csak kifutottam volna, de már én se vagyok a régi.

    Viccet félre téve Macinák már jeleztem, hogy holnap biztos, hogy túlóráznom kell, ha 7 fél8 kor elengednek akkor még simán tudok menni, de hanem akkor részemről bukta. Majd hívok.

    VálaszTörlés
  7. Én sem javultam túl sokat, ha nagyon akarnék, beállhatnék védeni, de nem szeretnék még jobban megbetegedni! Bocs skacok!

    VálaszTörlés
  8. A kocsit parkold le ide a Baross elé, aztán jók vagyunk. :)

    VálaszTörlés
  9. udv Kiskalozok! :)

    mi folyik itt, nem vagyok es mar kiallni sem tudunk? :) nem lehet gond, HAJRA ALJAS

    VálaszTörlés
  10. ja amugy Sacit siman megkerhetitek, szallitana a csapatot este!

    VálaszTörlés
  11. Annyira tápos csak te vagy. :) Este a peepben találkozunk!

    VálaszTörlés