2010/10/20

Pufi: Erőt meríthetünk Sly küzdeni akarásából!

Pufi eddig a szezon legkellemesebb meglepetése, magabiztosan tette a dolgát az Aljas HFC mindhárom bajnoki mérkőzésén. Ügyeletes gólpolipunk nagyon szeretné, ha tudná tartani jó formáját, és igyekszik mihamarabb egy shutoutot is elkönyvelni.

Túl vagy három meccsen. Milyen a kapuban?
- Meglepően jól érzem magam, sőt! A szezon előtt azt hittem, hogy jobban fogok izgulni és nehezebben fogom állni a sarat (szó szerint és képletesen is), hiszen olyan nagy múltú elődeim voltak, mint Bobi és Imi, és féltem, hogy nem tudok eléggé felnőni a feladathoz. A félelem már elmúlt, próbálok magabiztosan állni a helyemen és a lehető legjobban teljesíteni. Jól esik a mozgás is, bármilyen fura ezt az én számból hallani... - mondta Pufi az Aljas Online-nak.

Mi a magunk részéről elégedettek vagyunk Veled abszolút. Te hogy vagy ezzel?
- Köszönöm a dicsérő szavakat, a Tuborg Greent szeretem! Viccet félretéve, magamhoz képest én is elégedett vagyok, de azért bőven van még mit tanulnom. A rutin még hiányzik, egy-egy kijövetelnél, labdafelvételnél bizonytalan vagyok, de ezeken is próbálok javítani, remélem, hogy meccsről meccsre jobb leszek. A védők munkájával abszolút elégedett vagyok, próbálom hátulról irányítani a játékot, több-kevesebb sikerrel, de hát egy két-hiba mindig becsúszhat. Sajnálom, hogy a Galmácsi elleni meccs nem lett clean sheet, de remélem, a szezon alatt lesz még alkalmam ilyenre!

Hova érhetünk oda a szezon végén?
- Egy erős középmezőnyt tartok reálisnak. A Söryt és Erő Bát mindenképpen vernünk kell, a Statikus és L.É.C. talán megfogható jó játékkal, a Tiplinek és Lovasoknak meg remélem odaszúrunk egyet, jó csapatok ellen úgyis szeretünk meglepetést okozni! Ezek alapján 12-15 pont között zárhatjuk a szezont, ami szerintem nagyon jó eredmény lenne az új játékstílushoz és felálláshoz képest!

Mennyiben segítheti a szereplést a The Expendables c. alkotás közös megtekintése?
- Mindenképpen segíti a szereplést, hiszen egy közös, kulturális kaland, amiben a Családnak már régen volt része! Emellett természetesen erőt meríthetünk Sly hatalmas küzdeni akarásából és erejéből, és példát vehetünk az öregről, amint gépágyúval szétlő 147 latin-amerikai zsoldost, és a végén a szeretett nő oldalán büszkén repül el a naplementébe...

3 megjegyzés: