2012/07/01

Jack rajt-cél győzelmet aratott

Új győztest avatott az Aljas család a tippjátékok történetében, Medve átadta a képzeletbeli vándorserleget az új bajnoknak, Molnár Jack Imrének. Univerzális játékosunk végig vezetve, rajt-cél győzelmet aratva ért a csúcsra. Testépítőnk diadalának értékét növeli, hogy úgy tudott felállni a dobogó legfelső fokára, hogy sem a gólkirályt, sem a végső győztest nem találta el - ellenben a speciális kategóriákban például kiválóan teljesített.

A második helyre a torna első két meccsét elbliccelő Gergő (mi lett volna, ha...), a harmadikra a szintén mindkét ötpontost behúzó Pufi ért oda.

A korábbi egyeduralkodó, Maci ezúttal csak a hátsó régiókba ért oda, az pedig kiderült, miért volt jó Norbónak, hogy ezúttal ikertestvére, Tibi is részt vett a versenyben.

A végeredmény:
Jack 55, Gergő 52, Pufi 48, Hutch 46, Bobi 42, Svarc 40, Miki 39, Doyen 38, Balu 35, Mackó 35, Norbó 27, Tibi 26 pont.

Az érmeseknek gratuláció, a többieknek két év múlva lehet javítani!

12 megjegyzés:

  1. Gratula Jack! Nekem marad az az olcsó vigasz, hogy Norbót megelőztem :)

    VálaszTörlés
  2. bizony-bizony hatalmas grat az érmeseknek!!!
    a végére 10 pontot zsákmányolóknak pláne, és persze Miminek is: a rajt-célt nem kell magyarázni

    én inkább csendben meghúzom magam, nem jött be semmi, de nagyon élveztem az egész EB-t, még ha szerintem durván tipp-gyilkos is volt! köszi Maki a lebonyolítást

    VálaszTörlés
  3. Bizony-bizony, grat itt is Jack! Illetve köszi a szervezést, frissítést, jó volt játszani! :)

    Mennyi habot is nyertem? :)

    VálaszTörlés
  4. gratulálok én is! a negyedik helyért nem jár egy fél meleg sör?

    VálaszTörlés
  5. Gondolom nettó 7-et.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is. De Pufi, nem úgy volt, hogy Kiskövesd után nem iszol? :)

      Törlés
    2. Mondtam volna ilyet?! :) Amúgy nyilván megosztom Veletek! :)

      Hutch, tőlem kapsz egy húzó után visszaköszönt gyomormeleg Deepet, mit szólsz?

      Törlés
    3. nem hangzik rosszul

      Törlés
    4. Pufi ezt érdemes lenne piacra dobni akár, lenne igény rá!

      Törlés