2012/06/04

A világ válaszra vár: Maci! Ki lesz az új David Villa?

Hamarosan indul a 2012-es Európa-bajnokság, és ha nagy tornát nézhetünk, nem maradhat el a szokásos tippverseny sem. A tétlapokat már postázta a szervezőbizottság, így jelenleg az agyalási fázis zajlik több helyszínen.

A harc természetesen ismét hamvas sörökért folyik, a Szonda Ipsos közvélemény-kutatása szerint pedig a résztvevők többségének kiemelt (sőt gyakorlatilag egyetlen) célja, hogy a korábbi kétszeres győztes Kívésman ne tudja a harmadik elsőséget is behúzni.

- Elég legyen már... Természetesen nagyon kedvelem Macit, de azért nem lenne jó megint az önelégült pofáját nézegetni - mondta a neve elhallgatását kérő Norbó az Aljas Online-nak.

Reményt jelenthet, hogy Medve sikereinek egyik kulcsa, David Villa ezúttal nem lesz ott a tornán, így viszonylag jó eséllyel nem lesz gólkirály sem (ebben az esetben semmit nem zárhatunk ki...), azaz védőnknek legalább egy kicsit gondolkodnia kell a tétlap kitöltése előtt. Meg nem erősített hírek szerint a brit fogadóirodák is módosítani fogják oddsaikat a mesterlövészek tekintetében Maci tippjeinek nyilvánosságra hozatala után.

Honlapunk megkereste a Barcelona lábadozó támadóját, ajánljon valakit maga helyett.

- Először is leszögezném, tisztában vagyok vele, hogy Ti, gennygombócok törettétek el a lábamat - kezdte Villa, majd azért kinyögött egy-két lényegi dolgot is, ami segíthet a címvédőnek. - Úgy tudom, a horvátok védője, Gordon Schildenfeld kiváló formában várja a tornát. Én megkockáztatnám őt annak ellenére, hogy még életében nem lőtt gólt a válogatottban.

A spanyol csatár ezt követően elérzékenyült, és egy tört angollal elnyökögött "Trust me, Bear!" mondatocska után letette a telefont.

4 megjegyzés:

  1. Én meglepetést szagolok gólkirály fronton. :)

    VálaszTörlés
  2. "Trust me Bear"!!! :)))))))))))))))))

    Én már nyomozom Maci tippjeit, ráállítottam az interpolt, nemzetbiztonságot, CIA-t, DLA-t, mindenkit, aki él és mozog! :)

    VálaszTörlés
  3. Idén győzzük le a Medvét, együnk Maci húst.
    Egy mindenkiért mindenki Laci ellen. Hajrááááá!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. természetesen én ilyet soha nem mondtam... hajrá Medve!!! :)

    VálaszTörlés