2010/09/19

Pufi: Szurkolói létem egy magasabb dimenzióba lépett

Pufi az EDSK elleni keddi meccsen esik át a tűzkeresztségen standard kapusként a Bányász mezében. A korábbi vezértorok szerint stílusa inkább Benyóéra hajaz majd, mint Imiére, megbízatását pedig nagyon komolyan veszi.

Most debütálsz állandó polipként. Milyen érzések kavarognak benned? Izgulsz?
- Először is köszönöm a bizalmat és a lehetőséget a csapatnak! Nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy 6 év szurkolás után végre bekerülhettem a Bányászok közé! (Hajrá Zsani, Neked is eljön egyszer az időd! :D) Viccet félretéve, nagy izgalommal és magas elvárásokkal tekintek a szezon elé, hiszen 2 tétmeccsen már őriztem a csapat kapuját, azonban egy szezon teljesen más. Vannak csúcsok és hullámvölgyek, könnyűnek tűnő meccsek és pokoli küzdelmek, mindemellett az időjárás viszontagságaival is meg kell küzdeni. Hétről hétre javulni kell, ami őszintén szólva az elején - kondi hiányában - nehéz lesz , de remélem belejövök és a szezon végén lövök egy Furik uras FIFA-s kapusgólt! :)

Mik az elvárásaid magaddal szemben? Inkább Benyó vagy Imi stílusára fog hajazni a tiéd?
- Mint már említettem, az elvárásaim nagyon magasak, hiszen nem szeretném elvicceskedni a meccseket, kőkeményen odateszem magam! (A meccs alatti húzósörök természetesen csak kósza bulvárpletykák...) A stílusom egyértelműen Benyót fogja idézni, hiszen Imitől mind szőrmennyiségben, mind pedig szálkásságban bőven elmaradok, ellenben Bobi sörhasával és taplóságával fel tudom venni a versenyt! A kidobásokat eleinte gyakorolnom kell, de az ígéretek szerint a rövidpasszos játék mellett erre nem is lesz szükség - mondta Pufi az Aljas Online-nak.

Mit gondolsz, a tábor nem érzi majd úgy, hogy cserbenhagytad őket?
- A kapuból ugyanúgy fogok szurkolni, mint régen! Tehát nem hagytam el őket, csak a szurkolói létem egy magasabb dimenzióba lépett. Az mondjuk igaz, hogy a Vezértorok szerepét másnak kell vállalnia ebben a szezonban, de remélem bőven lesz jelentkező! Remélem én is megszolgálom a Tábor bizalmát és a meccsek végén Soproni hegyek várnak majd az öltözőben! :) Hajrá, Aljas!

1 megjegyzés: