2010/09/11

Gergő: Talán nem gyengültem sokat!

Gergő lesz az Aljas HFC nagy visszatérője a 2010 őszi szezonban. A Bányász aranygenerációjának tagja a tengerentúlon elszokott picit a soccertől, de reméli, hogy gyorsan visszarázódik, és gyarapítani tudja góljai számát.

Hamarosan újra pályára léphetsz Aljas mezben. Hiányzik már?
- Ha még beférek a Csapatba, akkor mindenképpen mihamarabb visszatérnék! Kint a távoli USA-ban az egyik dolog, ami nagyon hiányzott, az egy jó foci volt. Bár néha kint fociztam, de ott a football az valami más, és akik focira adták a fejüket, azok nem voltak a legjobbak. Szóval néha nem volt túl színvonalas - mondta Gergő az Aljas Online-nak.

Mennyire vagy képben a csapat elmúlt két évbeli szereplését illetően?
- Megmondom őszintén nem vagyok annyira naprakész, de a csapat korelnökével tartottam a kapcsolatot.

Mennyiben változott meg a játékod Amerikában? Még mindig a csiszolatlan Gergőt láthatjuk, esetleg kiforrtál a tengerentúlon?
- Sajnos kiforrni nem sikerült, viszont talán nem gyengültem sokat. :)

Miben jelenthetsz erősítést a csapatnak, és milyen eredményt érhetünk el?
- Ha esetleg beneveznék egy sakk csapatversenyre, ott talán erősítést jelentenék, de komolyabbra fordítva a szót remélem, hogy gólokkal tudom segíteni a csapatot. Hogy milyen eredményt érhetünk el, azt persze nem tudhatom.

Megvetted már a rekesz sört, amit az első bajnoki előtt az öltözőbe csúsztatsz?
- Ez ügyben még vannak lemaradásaim. :)

1 megjegyzés: