2014/11/08

Tibi: "Magamban már milliószor lejátszottam, milyen lesz pályára lépni a legendákkal"

Tibi bajnoki debütálásán lehúzta a rolót az Etil Alakulat elleni összecsapáson (2-0), az Aljas Online-nak pedig elmondta, milyen érzések kavarogtak benne a nagy napon. 

Milyen volt belülről az első bajnoki? Ilyennek képzelted? 
- Természetesen mint minden gyermeknek, nekem is nagy álmom volt egyszer bemutatkozni az Aljas csapatában. Magamban már milliószor lejátszottam, milyen is lesz pályára lépni a legendákkal, és azt kell mondanom, bármennyire is felemelőnek képzeltem ezt a pillanatot, a valóság sokszorosan felülmúlta - kezdte.

Volt benned bármifajta izgalom, vagy annyira nyugodt voltál végig, amilyennek kinéztél?
- Minden porcikám reszketett, nagy volt rajtam a nyomás eleve a debütálás miatt, pláne hogy egy akkora játékos posztján kellett helytállnom, mint Imrus. Idővel kicsit sikerült lehiggadnom, és látván, mennyire összhangban működik a csapat védelme, már-már kezdtem feleslegesnek érezni magam.

Hogy értékeled a meccset?
- Az első felében éreztem némi bizonytalanságot, szerencsére a második félidőre felismertétek, hogy a gólszerzésre csak úgy lehet esélyünk, ha Norbert kikerül a képletből. Ez meg is hozta a megnyugtató találatot, onnantól pedig éreztem, hogy csak győztesen hagyhatjuk el az arénát.

Mit gondolsz, Iminek nem lesz kellemetlen jövő héten a kispadon porosodni? 
- Mindenki számára ismert, hogy Imrére kapus-félistenként tekintek. Véleményem szerint kimagasló intelligenciája segít számára elfogadni az edző teljesen érthető döntését, ha vele szemben engem favorizál. Azt hiszem, ez tökéletes mintapéldája annak, amikor a tanítvány túlnő mesterén. 

4 megjegyzés:

  1. Nehéz eldöntenem, hogy a szerdai kapusteljesítmény, vagy az itteni válaszok tetszettek jobban. :-)

    VálaszTörlés
  2. Tibi mindent vitt! Bravó Tibcsi!!

    VálaszTörlés
  3. :D :D :D Tibikém én nem láttam a meccset, de le a kalappal (válaszaidért :D)

    VálaszTörlés