2014/03/06

"Agyfaszt kaptam az oldalvonal mellett" - szezonértékelő Mikivel

Furcsa, rázós idényen vagyunk túl, amelyre nem lehetünk büszkék. Így látja ezt Miki is, aki két hete harcképtelen, de a tavaszi rajton talán már visszatérhet.

Mindenekelőtt hogy állsz a rehabbal?
- Elvileg minden a tervek szerint halad. Nagyon remélem, hogy a tavaszi rajton ismét ott lehetek a csapatban - kezdte 14-esünk az Aljas Online-nak.

Milyen volt a pályán kívülről nézni az utolsó két meccset?
- Fantasztikus... Az utolsót azért volt fájó kihagyni, mert az ilyen éles csörtéket szeretem leginkább, a másik közben pedig agyfaszt kaptam az oldalvonal mellett. 

Amúgy is nagyon jellemző volt ez a hullámzás a csapatra.
- Pontosan. Elgondolkodtató, hogy a bajnok egyedül tőlünk kapott ki, megvertük a bronzérmest is, ellenben például az Alkmaat ellen leszerepeltünk. Fel nem tudom fogni, hogy ez miért van. Nyilván sokat számít, ha van Tesóm, de ő is játszott az AZ ellen. 

A 7. hely nyilván csalódás.
- Az hát. Méghozzá nagy. Azt gondoltam, hogy éremért fogunk menni, de nagyot tévedtem. Egyébként csak magunknak köszönhetjük a gyenge helyezést: egy betli óhatatlanul jön szezononként, nekünk viszont most volt legalább három. 

Mi kell ahhoz, hogy tavasszal előrelépjünk?
- Egy-két meccsen voltak hozzáállásbeli problémák, ez elég szomorú. Fegyelmezettebbnek, harcosabbnak kell lenni, a helyzetkihasználásban drasztikusan kellene javulni, meg nem ártana egy kis szerencse sem... Én személy szerint igyekezni fogok, hogy többet tegyek hozzá a dolgokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése