2013/10/17

A százados: "Nagyjából 70 gólt rúgtam kettes figurából" - interjú

Szép mérföldkőhöz ért csatárunk, Norbó a Detonátor FC elleni összecsapáson (3-1), 100. gólját szerezte az Aljas család mezében.

Gratulálunk a jubileumhoz! Melyik a kedvenc gólod az Aljas mezében?
- Köszönöm szépen, nagyon büszke vagyok! Szerettem volna kevesebb meccs alatt elérni a századosi rangot, de talán így sincs okom szégyenkezni a mutatók miatt. Ellenben a kedvenc kiválasztása nagyon nehéz! Az első Aljas gólok maradandó emlékek, támaszkodó bal lábbal és cimpával is voltam már eredményes, botlottam bele labdába és pattant is be rólam sokszor, földön fekve sem tudtak egyszer megakadályozni, a BEAC-on emlékszem egy ballábas bombára vagy a kiskövesdi "golazóra", de lőttem centikről és félpályáról is. Igazából nagyon szép és kedves emlék mindegyik! Érdekes, de legendás fejjátékom ellenére gólt még nem fejeltem - kezdte Norbó az Aljas Online-nak.

Sokak szerint stílszerű, hogy kettes figurából lett meg a századik. Hányat lőhettél ilyen módon a száz közül?
- Fantasztikus pillanat volt! Tudtam, éreztem hogy gól lesz és akkor már azonnal a jubileum jutott eszembe, régen örültem ennyire. Tényleg így volt ez megírva, GYGG-ként mi mással tudtam volna igazán megünnepelni?! A kettes figura lényege, élvezeti értéke számomra, amikor látod a hitetlenkedő ellenfeleket: "ez meg mi volt, hogy jött ott el". Lehet, hogy ez az én perverzióm. Nagyon élvezem, amikor így büntetünk rutinos, minket ismerő csapatokat, pláne, ha két jó blokk után nézik be és természetesen úgy, hogy rendre kinevetnek bennünket, megkapjuk a "hagyjátok csak, ennyit tudnak" bűvös mondatot. A kettesekkel igazságot tehetek, és a kérdésre is válaszolva, szerintem kb. 70 gólt értem el a védjegyünkké vált figurával.

Talán a legjobb meccsed volt a szezonban a szerdai. Lassan megszokod a speciális lábbeliket?
- A kettőzött erő most jól kijött, jól éreztem magam a pályán. A cipőkkel megoldódott egy régi probléma: mivel felemásak, így futás közben taszítják egymást, nem ér már össze a lábam. Erre a teljesítményre szeretnék építeni a továbbiakban, kicsit nyugodtabban és kevesebb szabálytalansággal.

5 meccs, 13 pont a mérleg. Milyennek értékeled az első 5 fordulót? Mi van bennünk ebben a szezonban?
- Jól fut most a szekér, élvezzük is a játékot, ezt látom a csapaton. Megfelelően erősítettünk, Tanár úr játéka és Svarc edzésprogramja is nagy szerepet játszik a sikerekben. Elégedett vagyok az eredményekkel, de nem szabad hátradőlnünk, harapni kell minden meccsen. Mi egy összeszokott társaság vagyunk, ez óriási fegyverünk továbbra is, rutinnal több meccset tudunk még hozni, de harcolnunk, koncentrálnunk kell végig és akkor meglesz az arany. Én ezt szeretném nagyon-nagyon.

Mi a véleményed az általad menedzselt új igazolásunkról?
- Rollerral sok munkám volt, próbáltam anno a csütörtöki focik alkalmával felkarolni, szárnyaim alá venni. Ezt-azt szerintem elleshetett, ragadt rá valami, nem véletlen ez a parádés bemutatkozás. A gyorsaságára még kell edzeni egy kicsit, de már majdnem felveszi Mikivel és Velem a versenyt rövid távon, Macival pedig hosszabb távon is akár. Nagyon gólerős, hasznos játékos, kellően agresszív és már egyre többször találja el a jó helyezkedést, helyét a csapatban. Igazi erősítés és nagyon fontos, hogy nem csak a csapat számára. 

1 megjegyzés: