2012/01/26

Norbó: Remélem, beindul a termelés!

Nagyon kijött a lépés Norbónak a Distinction ellen 8-1-re megnyert meccsen. Csatárunk azt csinálta, amiért tartjuk: menetrendszerűen érkezett a kapu elé - ennek három gól lett az eredménye.

Tudod, mikor rúgtál utoljára hármat az Aljasban?
- Juppi, sporttörténet, ezt a kategóriát kedvelem! Szerintem nem volt olyan nagyon régen, talán 3-4 szezonnal ezelőtt, valahogy 2010-ben biztosan. 2011-ben nem ment nagyon a játék, arra sajnos emlékszem - kezdte 10-esünk az Aljas Online-nak.

Nem nyert. Kicsit túl optimista vagy. 2009 novemberében, egészen pontosan 16-án a többek között Ötödik Bélával kiálló Bangladesi Tapírokat szórtad meg. Mentőkérdés: hány triplád van összesen?
- Jó kérdés, szerintem a harmadik hármasom volt tétmérkőzésen.

Na azért! Ez megvan. A Tapírok mellett még az Elite fedőnevű lánycsapatot is a vezetéseddel taroltuk le. Úgy látszott, eléggé megviselt az eredménytelenség, a gólok elmaradása az utóbbi időben. Önbizalom szempontjából sem jön valószínűleg rosszul a mesterhármas...
- Nem bizony, remélem, beindul a termelés! Sajnos egy ideje vissza kellett állnom heti egy focira, és én sem gondoltam volna, de ezt nagyon megérezte a játékom. Tervezem növelni a meccsszámot, mert kell a folyamatos játék, azzal javulnék. Az eredménytelenség meg persze hogy rossz, ha nem is jöttek a gólok, próbáltam mindig helyet csinálni másoknak, hasznos lenni, és bár a védekezés nem az erősségem, brusztolni, harcolni. Azért remélem hasznára vagyok a csapatnak úgy nagy átlagban, akár gólok nélkül is! Persze érkezem én, ha arról van szó, ezért vagyok megtűrve!

Gondoltad volna 1-1-nél, hogy ilyen sima lesz a vége?
- Nem mozogtunk jól az első félidőben, szóval kicsit aggódtam, nem gondoltam egy nagy különbségű győzelemre. Ellenben a második játékrészre sikerült szépen feljavulnunk a játék több elemében is.

Minek köszönhető, hogy ilyen eredményesek voltunk? Nyilván ezeket a dolgokat kellene akkor erőltetni a jövőben is.
- Egy lassabb csapattal játszottunk, ez nekünk nagyon fekszik. Volt időnk és terünk felhozni a labdákat, ez bátorságot adott a passzokhoz, cselekhez. Sokat számít, hogy évek óta együtt játszunk, erre folyamatosan építhetünk. Jól ismerjük egymás helyezkedését, beszélünk egymáshoz, irányít a kapus, hátsó ember, cserepad, ezek mind fontosak védekezésben és támadásban egyaránt. Szerintem nincs nagy gond a játékunkkal, pláne, mert ezt tudjuk, csodát már nem lehet várni. Minden meccsen koncentrálni kell és harcosan menni előre, ez a jó út!

1 megjegyzés:

  1. kicsit túl optimista vagy... köcsög!!! :)
    köszi az interjút Maki, CsakazAljas!!

    VálaszTörlés