2011/09/22

VIDEÓ: 7 éves az Aljas család!

7 év nagy idő, de ezt is megértük. Csapatunk 2004. szeptember 22-én adta le első nevezését, most pedig már 2011-et írunk. Nagyon nagy dolog!

Mielőtt pénteken este tisztességesen megünnepelnénk a szép évfordulót, lássunk egy kis kivonatot abból, milyen pillanatokat is hozott számunkra az elmúlt 7 esztendő. Boldog szülinapot, Aljas család!

(Kéretik fülhallgatóval meghallgatni, úgy az igazi. Aki megmondja, mi a sorrendben harmadik zene, az a szerkesztőség vendége egy sörre.)


11 megjegyzés:

  1. Hát ez óriási volt!! Őszintén szólva duplán is megkönnyeztem, egyrészt a nevetés miatt, másrészt a meghatódottság is szerepet játszott.....

    Van jó pár aranyköpés, a régi Bobit meg már teljesen elfelejtettem...

    Furik úr húzósöre viszont gyenge! :) Amúgy van jó pár olyan anyag, amit most láttam először! Fasza kis összeállítás lett! :)

    Egyet nagyon hiányoltam, amikor Bobi fogadásból megitta a 4 húzósört 5 perc alatt és közben hányt is, az még frenetikus! :)

    Holnap is feltétlen hozzunk kamerát, fényképezőt! (Akinek van)

    VálaszTörlés
  2. ennyi beteg faszt, hatalmas!!! :)

    Boldog Születésnapot Aljas!!

    VálaszTörlés
  3. Még 4szer megnéztem!! :)) H A T A L M A S!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Én már a vágás közben is szakadtam nem egyszer. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagy jót nevettem. Azért egy-két ember kicsit megváltozott azóta :D perze előnyére.
    Nem tudom, hogy ez a 3. szám de hátha jól vagyok egy sörre meginnám huzóra most már hátha megbírom. :D
    I'm Shipping Up To Boston - Dropkick Murphys

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük a tippet, kedves Zsolt!
    A szám valóban felhasználásra került, de a kérdés az előtte lévőre vonatkozott. :)

    VálaszTörlés
  7. Tudtam hogy a 4. de mondom hátha nem figyelsz :D

    VálaszTörlés
  8. Honnan indul a 3. zene? A képek és kommentárok mellett képtelen vagyok erre figyelni... :)

    Megy a harc az ingyen habért! :)

    VálaszTörlés
  9. Innen: ... és a pályán kívül.
    Esélyes nincsen. :)

    VálaszTörlés
  10. Ja, az valami pokolzene a lightosabb fajtából, ez elfogadható?? :)

    VálaszTörlés
  11. ÁÁÁÁÁ, nagyon tetszik!!! Köszi Mike a fáradozást...bár az alapanyag önmagában zseniális. ;) Sikítva, sírva röhögve néztem meg a videót... :)))

    VálaszTörlés