2011/06/01

Jack: Mezőnyben ez volt a legjobb!

Imi (egyik) legjobb meccsét játszotta hétfőn az Aljas család mezében. Támadónk az Aljas Online-nak elmondta, 0-3-nál sem érezte reménytelennek a helyzetet, feljutásunkat pedig mindent egybevetve azért meglepőnek tartja.

Köztudottan alkoholista vagy, de hogy egy ingyen sör lehetősége ennyit jelentsen... Van bármi összefüggés Benyó felajánlása és a teljesítményed között?
- Természetesen! Nem, nincsen, egyszerűen most összejött minden! Szinte mindig úgy jöttem le eddig a pályáról - mióta kint játszom, hogy egy csomó minden bennem maradt, hogy sokkal többet tudnék fizikailag és technikailag nyújtani a pályán. És most végre a saját magammal szembeni elvárásokat sikerült teljesíteni. Igyekszem mindig azt nyújtani a továbbiakban, amit elvártok tőlem. Az alkoholista pedig kifejezett rosszul esett, mert jogtalan - mondta Jack.

A második és a harmadik gólod után láthatóan nagy eufória lett úrrá Rajtad. Le tudnád írni, mi ment át akkor az agyadon?
- Örültem, mert pont akkor sikerült ezt a formát elkapni, amikor tényleg nagyon nagy szükség volt rá, és a feljutásunkat ez is segítette! És kicsit jól is esett, hogy annak - az egyébként nagyon szimpatikus - csapatnak tudtam 3 gólt rúgni, amely ellent a múlt szezonban szétment az ujjam! Nyilván az baleset volt, és előfordul, de ez is motivált! Persze nem kell ezt követően minden meccsen valamimet eltörni, hogy a visszavágón majd jól játsszak.

Mondhatjuk, hogy ez volt a legjobb meccsed az Aljasban?
- Kint igen, kapuban volt már hasonló, szerencsére több is!

Mire gondoltál, amikor 3-0 volt nem nekünk?
- Érdekes, hogy a játék képe alapján nem voltam idegesebb, vagy nem aggódtam jobban, mintha egy másik csapat ellen egygólos hátrányban lettünk volna. Szerintem fejben mindenki nagyon ott volt, és a játék képe alapján, az akaratunknak köszönhetően benne volt a győzelem lehetősége a csapatban. Furcsa ezt leírni, de én ezt éreztem. És ez igazolódott is!

Az egész szezont hogyan értékelnéd?
- Szerintem hoztuk a formánkat! Ezalatt azt értem, hogy játszottunk sokkal jobb csapat ellen nagyon jól, és pontokat szereztünk, viszont kikaptunk olyanoktól vagy pontokat veszítettünk olyanok ellen, akik ellen nem kellett volna! Mindent egybevéve ennek ellenére szerintem meglepő a feljutásunk, de ha minden meccsen a képességeink szerint játszanánk, akkor jobban is sikerülhetett volna ez a szezon. Nem azért, mert technikailag és fizikailag benne vagyunk az első 3 csapatban, hanem azért, mert a rutinunk, összeszokottságunk emel ki minket a mezőnyből. És persze a harmadik félidők!

2 megjegyzés:

  1. Korrekt interjú, még egyszer grat Dzseki! :)
    Egyébként érdekes, hogy én is pont ezt éreztem 3:0-nál, hogy itt nem lehet gond, tudtam, hogy megfordítjuk!

    VálaszTörlés
  2. Én azért biztos nem voltam benne, de abban igen, hogy nem ment el a meccs.

    VálaszTörlés