2011/06/18

Aljas harcos a válogatottban!

Bemutatkozott a címeres mezben Szabó Miklós, az Aljas HFC játékosa. Egervári Sándor szövetségi kapitány figyelmét sem kerülte el ezek szerint a csapat tavaszi szereplése, a tréner a Luxemburg és San Marino elleni csalódást keltő játék után nem volt rest az ELTE bajnokságból válogatni.

- Nagyon megörültem, amikor a klubhoz befutott a meghívó, pénteken kellett megjelennem a telki edzőcentrumban. Egyből mérkőzést is játszott a csapat, a kezdők között kaptam helyet belső védőként, és bár erősebb ellenfelünktől kikaptunk, a visszajelzések nem voltak rosszak. 0-0-nál akadt egy helyzetem, egy szögletre érkeztem menetrendszerűen, de sajnos a fejesem nem sokkal fölé ment. Remélem, meggyőztem a kapitányt, és számít rám a jövőben is. Elmondása szerint egyébként több Aljas-játékos neve ott van a noteszében, azt pedig mondanom sem kell, hogy óriási élmény volt a címeres mezt viselni. Hatalmas motivációt jelent számomra mindez a következő szezonra és a Kiskövesd Cupra is - mondta 14-esünk az Aljas Online-nak.

2 megjegyzés:

  1. Egervári Sándor2011. június 19. 11:13

    Sajnos a kettes figura nem fér bele az elképzeléseimbe, így kevés esélyt látok a behívására...

    VálaszTörlés
  2. Sanyikám! Haladj már a korral! Én is viszem a srácot Egerszegre!

    VálaszTörlés