2011/02/28

"Át kell lépni az árnyékunkon"

Kimondani is csodálatos, hogy már 14. szezonját kezdi meg az Aljas család az egyetemi kispályás foci színpadán. Eddig minden félév hozott valami újat, most megint nagy várakozással tekintünk a tavaszi hadjárat elé. És ha már 14! Mit vár a kapitány a szezontól?

- Jó hangulatú, izgalmas meccseket, Aljas-sikereket, összetartó brigádot - kezdte Miki tömören és velősen az Aljas Online-nak, majd az esélyekre is kitért: - Most már csak egy harmadosztály van, tehát ezt nem szabad összetéveszteni a legutóbbival. Erősebb lesz, jobb csapatokkal. Legutóbb a középmezőnyben végeztünk, azt gondolom, ha ezt meg tudjuk ismételni, akkor elégedettek lehetünk. Ha valamit meg kell nevezni célnak, akkor azt mondom, harcoljuk ki biztosan a bentmaradást.

Hát igen, a pályáról nincsenek túl jó emlékeink...
- Azért akad az is! Nekem a Gumirugók elleni fordítás meg a feljutó VIAK megverése is az, nem is beszélve arról, amikor a Májmedencét nélkülem kapták el a srácok. Azt nagyon jó volt nézni, még ha majd meg is őrültem közben. Meg hát ne feledjük, hogy annyira nagyon messze nincsen, és szerintem kiváló a gyepszőnyeg.

Apropó! Csülök hogy van?
- Nem tudom, Gödöllő óta nem futballoztam vele, majd kiderül. Biztosan meg fog látszani rajtam a kihagyás, de remélhetőleg a Hutch-tól kapott robotlábtól Terminátorrá változom.

Nem sokan vannak a csapatból, akik mostanában láttak labdát. Ez mennyire üthet vissza?
- Jó kérdés, valószínűleg látszani fog azért. De úgy is meg lehet közelíteni a témát, hogy mindenki kimondottan labdaéhes lesz.

A kapuskérdés okozott némi fejtörést mostanában. Erről mi a legfrissebb információ?
- Pufi vállal, amennyit tud, akar. A többit leosztjuk, vagy megoldjuk máshogyan. Nagyon remélem, hogy nem lesznek létszámgondok.

Pedig most már mindenki dolgozik, meg egyebek, azért ez is benne van a pakliban.
- Igen, azért azzal tisztában kell lenni, hogy nem fog mindenki mindig ráérni. De ezért vagyunk tízen. Gabinak a legújabb örömhírek szerint kinéz egy nászút, és mivel az azért nem egy szar Real-Lyon BL-meccs, erre most, gondolom, elengedi majd a vezetőség.

Az ellenfelekről mit lehet tudni?
- Van pár csapat, akiket ismerünk, de az már sokszor kijött, hogy nekünk mi magunk vagyunk a legnagyobb ellenfél. Ha személyenként és csapatként is átlépünk az árnyékunkon, akkor én már elégedett leszek. Nekem az El Niño elleni vereségek nagyon fájnak, szerintem őket el tudnánk kapni, csak valahogy ez eddig nem derült ki.

Mi van a Vastüdővel?
- Egy meccs a sok közül. Nem kell túllihegni. Meg még úgyis messze van, mindig a következő mérkőzés a legfontosabb.

2 megjegyzés: