2009/12/11

Zsani: Továbbra is ott leszek!

Sajnos a csapat nem mindig - vagy inkább csak nagyon ritkán - kedveskedett jó teljesítménnyel hű szurkolóinak az ősszel, így a téli szezonértékelések sorát illendő a tábor vezéralakjának, Zsaninak meglátásaival kezdeni.
Kiestünk. Mi a véleményed az idényről?
- Szerintem az mindenképpen pozitív, hogy annak ellenére, hogy (lassan) mindenki dolgozik, és van egyéb elfoglaltsága, mint az egyetemre (nem) járás, ilyen összetartó a csapat! Azonban ebben (mármint a munkában) látom az egyik okot a vereségeket és a kiesést illetően. Tehát - bár nagyon nem értek a focihoz - véleményem szerint a vereségek fő oka a dekoncentráltság. Mindenki el volt kicsit havazva: vagy azért mert nincs munkája, vagy azért mert van, és esetleg fáradt stb. A másik okot az erőnléti állapotokban látom. Mielőtt még felháborodna a gyurmázós szakosztály, leszögezném, hogy nem erre gondolok, sőt az nagyon jó, hogy rendszeresen eljár a csapat egy része. Egyrészt a mozgás szempontjából, másrészt a csapatkohéziót is erősíti. Viszont a pálya mellől (főleg a 2. félidőben) néha olyan, mintha a súlyzókkal a kezetekben futnátok :) Szóval összességében annyi, hogy hagyjátok az öltözőben (= Punyesz csomagtartója) a gondokat, és járjatok el futni, hogy a meccs vége felé is bírjátok a tempót! :)

Miben okoztunk csalódást a tábornak? (A helyes válasz: semmiben!)
- Amennyiben a tábor = Zsani, valóban semmiben! :) Azért néha kicsit nehéz kezelni a vereség utáni világvége hangulatot, rányomja a bélyegét a 3. félidőkre... Szóval remélem ezen változtattok! :)

Talán soha nem voltál ilyen lelkes meccsre járás terén, nem tudtál hibázni a szezonban, amit nagyon köszönünk. Minek köszönhető? Így marad?
- Hiányoztok! :) Szerintem lehetőségeimhez mérten eddig is kijárogattam a meccsekre, mondjuk az valóban igaz, hogy a 100%-ot még nem húztam be :) Valószínűleg ez annak tudható be, hogy azért az 1. mondatban van némi igazság, illetve nagyon szerettem volna egy új sálat is... :) Az Aljas meccs a heti rutinom részévé vált, és ez így is marad a jövőre nézve is!

Mit vársz a csapattól tavasszal?
- Sok olyan szurkolói élményt, mint az utolsó meccsen! :) Ehhez én mint idézetgyűjtögető (bár ezt lehet, hogy eddig nem tudtátok) mi mást is fűzhetnék hozzá... :)
"Impossible is just a big word thrown around by small men,
who find it easier to live in the world they've been given than to explore the power they have to change it.
Impossible is not a fact. It's an opinion.
Impossible is not a declaration. It's a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing."

5 megjegyzés:

  1. Mikike! A helyes írásmód: "én mint idézetgyűjtögető", mivel itt a "mint" szót helyettesíthetnénk "-ként" toldalékkal is. Szóval nem figyelmetlenségből hagytam le a vesszőt. :)

    VálaszTörlés
  2. Zsanika! Jogos az észrevétel, javítottam!

    VálaszTörlés
  3. Én is figyeltem a csapat meccseit, és valóban a koncentráció valamint az erőnlét nem megfelelő szintje szembeszökő volt. Kedves Zsanett, Ön nagyon jó megfigyelő, nincs kedve csatlakozni stábomhoz Milánóban? Mellettem még tovább fejlődhetne! És hadd segítsem egy kicsit mérhetetlen szakértelmemmel az Aljast: az Armageddon-hangulat ellen az a legjobb, ha a nyer a csapat!

    VálaszTörlés
  4. murinnyó úr! sajnos az apály utcai ltp. nem engedi a hölgyet :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Mourinho Úr! Köszönöm a lehetőséget, igen megtisztelő, de a jelenlegi (határozatlan idejű) szerződésem egyelőre valóban az Apály utcai ltp.-hez köt :)

    VálaszTörlés