2009/12/15

Doyen: Balu játéka és az állandó szurkolás kellemes meglepetés

Gábor az idényben nem volt a szerencse kegyeltje, nem tudott a kapuba találni. A család Doyenje amondó, ez még kisebb baj, az a nagyobb, hogy elmaradtunk a várakozásoktól. 7-esünk - jó szokásához híven - azért meglátta a pozitívumokat is!
Gonosz leszek: mikor rúgsz legközelebb gólt?
- 2012-ben szökőév lesz, akkor mindenképp szeretnék betalálni. Ha esetleg nem jönne össze, akkor a 2081-es napfogyatkozás a következő céldátum. Kicsit komolyabbra fordítva a szót: az olyan meccseket, amiken nem rúgok gólt, de nyerünk, jobban kedvelem azoknál, amikor igen, de kikapunk. Tehát az a fontosabb, hogy a csapatnak jól menjen!


Kiestünk, ami nyilván csalódás. Mi a véleményed a szezonról?
- Természetesen csalódás, fel sem merült bennem, hogy nem a feljutásért fogunk küzdeni. Igaz, az idei harmadosztály sokkal erősebb volt a tavalyinál. Mivel a szezon elemzése kapcsán - sajnos - úgyis a hibákról és azok okairól volt/lesz szó, ezért hadd említsek most inkább két pozitívumot. Nekem Balu játéka, és az állandó szurkolói jelenlét - külön köszönet Zsaninak! - szerzett kellemes meglepetést.


Mi hiányzott leginkább a bentmaradáshoz?
- Szerintem senki nem tudta ősszel azt hozni, amit előzetesen elvárt magától, ez pedig sokat számít a végeredményben. Nálam a harciasság hiányzott, másnál esetleg a koncentráltság. Lehet persze, hogy csak egy jó edzőmeccs a BKV-val, vagy egy többletpont a tabellán.


Nagyon kevés gólt rúgtunk, lehet, hogy változtatni kell egy picit a feladatokon, szerkezeten... Erről mi a véleményed?
- Posztomat tekintve én elsősorban védőnek érzem magam, de persze szívesen játszom elöl is. Valahol egyszer azt olvastam, hogy "minden poszton bevethető vagyok", igyekszem nem megcáfolni ezt az értékelést. Én támogatnék egy több passzos játékot, felvállalva, hogy néha esetleg több gólt kapunk. Vagy játszhatnánk esetleg rotációs rendszerben. Például Norbó lehetne a kapuban, Miki a jobb bekk, Laci az irányító, Imi pedig a gólfelelős. Én pedig az ügyeletes vezértorok, mondjuk Doyen bá néven. Hajrá Aljas, és több sikert jövőre!

2 megjegyzés: