2013/03/07

Miki: "Túlzás is lett volna a dobogó"

Miki abban a hitben ment neki a Whiskey Cola elleni szerdai meccsnek, hogy a Drink Team veresége miatt már biztos a bronzérem, nem kell győzni hozzá – ezt aztán a szünetben a többiekkel is közölte. Mint kiderült, pofára esés lett a dolog vége, mivel téves eredményről informált minket a játékvezető. 14-esünk emellett mérleget vont az egész mögöttünk hagyott szezonról is.

Milyen volt fél napig bronzérmesnek lenni?
- Felemelő... Elég vicces a történet, teljesen tipikus... Lassan alanyi jogon lefoglaljuk a negyedik helyeket. A spori jól megszívatott minket, de igazából csak magunkat hibáztathatjuk. Az utolsó három meccsen két pontot szereztünk, ha bármelyiket hozzuk, miénk minimum a harmadik hely - kezdte védőnk az Aljas Online-nak.

Azért a 20 pont nem rossz teljesítmény.
- Valóban nem, de nem szabad túlértékelni. Szerintem túlzás is lett volna egyébként a dobogó, visszapörgetve a meccseket egyszer sem játszottunk kifejezetten jól. Abszolút pozitív viszont, hogy szenvedősebben is be tudtunk húzni négy meccset egygólos különbséggel. 

Egyszer sem játszottunk igazán jól? Nem vársz túl sokat?
- Szerintem nem. Magammal vagyok a leginkább elégedetlen, egy meccsem volt kb. jó a tizenegyből. Úgyhogy én ezennel be is ígérek egy kis javulást a magam részéről tavaszra. Nem kell azért félreérteni, nincsen katasztrófahelyzet, csak szerintem nem szabad megelégedni azzal, ami van.

Mi kell ahhoz, hogy tavasszal jobbak legyünk?
- Hajlamosak vagyunk eltötymörögni a meccseket, néha szerintem el sem fáradunk. Tudom, hogy a kondink a béka segge alatt van, de kicsit erőt kell vennie mindenkinek magán, és ennél egy-két fokkal komolyabb futómunkát produkálni. Pörgősebbnek kell lenni, támadásban kevésbé statikusnak. 

Mi az elvárásod a tavaszra?
- Ez. Esetleg még az, hogy a kezdés előtt 5 perccel ne kelljen izgulni, hogy megleszünk-e időre 4+1-ben. Az, hogy a meccsek után Macival nevethessünk egy jót, magától értetődik.

Az utolsó két meccsen kevesebbet hallottuk a hangodat a pályán.
- Ígéretet tettem Medvének, és igyekeztem ehhez tartani magam. Még kevesebbet kellene ugatni, vagy legalábbis értelmesebb dolgokat. Viszont kell a szöveg, különben bealszunk. 

Tavasztól elvileg a góllövőket is jegyzik majd a bajnokságban. Ez plusz motiváció?
- Persze, mostantól egyáltalán nem fogok passzolni. Komolyra fordítva, én a kanadai listán szeretnék komoly babérokra törni!

2 megjegyzés:

  1. "Ígéretet tettem Medvének, és igyekeztem ehhez tartani magam" - köszönöm Barátom! :D

    VálaszTörlés
  2. "Persze, mostantól egyáltalán nem fogok passzolni" -
    köszönöm Barátom! :D

    VálaszTörlés