2013/02/08

Medve odapörkölt nekik

Medve odapirított az FC Beveremnek, fantasztikus átlövésgólt ért el 4-2-es győzelmünk alkalmával. Védőnk elmondta, nagyon régóta várt már egy hasonló pillanatra, és azon lesz, hogy hamarosan újra örömködhessen.

Csodaszép gólt szereztél. Egyesek szerint legutóbb a Szőke Szikla rúgott ilyet a Vasasban a Dorog ellen. 
- Köszönöm szépen, nagyon régóta vártam már, hogy újra betaláljak! Külön öröm, hogy egy tiszta lövésből sikerült ezt megtennem. Legközelebb talán kapok majd visszagurítást is nem csak egy lecsorgó labdából lesz lehetőségem - mondta Kívésman (természetesen nevetve) az Aljas Online-nak.

Mennyit segített a lövés kivitelezésében az, hogy Norbó nadrágját viselted?
- Ha nem adja kölcsön, talán pályára sem léphettem volna, úgyhogy mindenképpen. Ezúton szeretném kijelenteni, hogy nem nevetem ki többet, amiért mindig két rövidgatyát hoz a meccsekre! 

Szárnyaltál az első félidőben: volt egy majdnem gólpasszod, egy szép elzárásod, meg a gól. Mikor láthatjuk újra ezt a Medvét?
- Amint kinyitjátok a szemeteket és megtaláltok néhány passzal... :) Viccet félretéve, a felsoroláshoz hozzátartozik még, hogy a majdnem gólpassz után majdnem kaptunk is rólam egy gólt, szóval én nem éreztem a teljesítményemet kiugrónak. A felállásból adódóan legtöbbször én maradok hátul, ami sokszor meggátol abban, hogy megússzak a széleken, de azért igyekezni fogok, hogy ne kelljen ilyen sokat várni a következő találatomra.

Hét meccsből ötöt behúztunk, jelenleg a dobogón állunk, plusz van egy 4. helyünk a tornáról. Hogyan értékeled eddig a telet?
- Abszolút örülök, hogy hasonló kaliberű csapatokkal játszunk a téli bajnokságban, és hogy a meccsek nagy részét eddig meg tudtuk nyerni. A tornával kapcsolatban nyilván van egy kis hiányérzetem, de összességében jó kis nap volt és a végső helyezéssel elégedettek lehetünk. 

2 megjegyzés:

  1. bravo Maci és persze Miki!!! :)
    és lehetne, hogy ezentúl semmivel kapcsolatban nem nevetsz ki!? :)

    VálaszTörlés