2010/05/28

Új sorozat! Aljas-évkönyv - 1. rész: Doyen, 1958

Egy lelkes olvasó még lelkesebb gyűjtőmunkájának hála (Pufinak nem volt kedve dolgozni) soha nem látott fotók kerültek elő az Aljas család tagjairól. A több évtizedet átfogó felvételeken a família oszlopos egyéniségei természetesen magukon viselik a korszak jellegzetes jegyeit.

Az Aljas Online sorozat formájában mutatja be a becses fotókat, naponta egy képet oszt meg az olvasókkal. És akkor vágjunk is bele! Úgy illik, hogy az első áldozat a korelnök legyen: Gábor, 1958-ból.

Szombaton Zsani következik, 1962-ből!

12 megjegyzés:

  1. Annyit étvágygerjesztőképpen, hogy Pufi gyűjteménye egyszerűen zseniális!

    VálaszTörlés
  2. Deccmájboj!! :)) Mire jó, ha az embernek nincs kedve dolgozni és egyedül van egész nap az irodában... :) Bocs Gábor, de talán ez a legrosszabb kép, mert egyszerűen Rólad nem volt teljesen szemből kép, pedig az összes picasawebes képet átnéztem.....

    VálaszTörlés
  3. Jelzem, én sírtam, amikot megnéztem őket. :) De ne szaladjunk előre, minden napra egy. :)

    VálaszTörlés
  4. Próbáltam mindenkihez a legmegfelelőbb képet megtalálni.... :)

    VálaszTörlés
  5. Pufi majd ugye szólsz ha lenne üresedés a cégnél:D

    VálaszTörlés
  6. Pajti, azt hittem a kápéemgéhez mész tizenkétórázni! :)Amúgy persze, szólok, de nem mindig ilyen lazák a napok, csak ha a főnök külföldön van, a kolléganők véletlen belázasodtak, az egyetlen (rajtam kívül) dolgozó ember pedig vidéken tárgyal... Na az ilyen napokon születnek a remek alkotások... :))

    VálaszTörlés
  7. lol! micsoda kezdeményezés...kíváncsian várom a holnapit...! :)

    VálaszTörlés
  8. :) ahogy Miki mondaná, jó alapanyagból... :)
    hatalmas grat az értelmi szerzőnek!!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem Te vagy hatalmas Mackó, láttad már?? :))) Bocs, de kurva jó képet találtam Rólad és azt tettem be!!! :))

    VálaszTörlés
  10. Csak most látom, mi folyik itt a honlapon... Nem kell bocsánatot kérni, szerintem vicces :) És külön megtisztelő, hogy velem kezdődött a sor!

    VálaszTörlés
  11. Ez egyértelmű, Gábor, a korelnök az első! :) Tessék minden nap látogatni az Aljas Online-t, meglepőbbnél meglepőbb képekbe botolhat az ember..... :)

    VálaszTörlés