2013/07/03

Norbó: "Talán kiérdemeltem a rivaldafényt"

Bár a legjobb kapus díjat besöprő Imi volt a 2013-as KFK legfényesebben ragyogó Aljas csillaga, azért Norbónak is jutott egy kiskanállal a szép pillanatokból. Csatárunk végre levetkőzte sztárallűrjeit és hajlandó volt szóba állni a sajtóval.

- Partner vagyok a korábbi félreértés rendezéséhez, szívesen válaszolok, nyilatkozok. Talán az utóbbi időben javuló formámmal is kiérdemeltem a rivaldafényt - kezdte támadónk rendkívül szerényen az Aljas Online-nak.

A mesterkettesed után most egy igazi "golazóval", "eurogóllal" jelentkeztél Kiskövesden. Hogyan emlékszel vissza a jelenetre? Milyen helyet foglal el a találat pályafutásodban?
- Köszönöm a méltatást! Valóban szép jelensor volt: egy szőrrel történt megindulást remek passz és egy felpörgetett befejezés követett, az ilyen pillanatok mindig emlékezetesek maradnak. Nem mindig örömködök gólok után, de akkor belőlem is felszakadt! Nagyon szép pályafutásom van az Aljasban, túl vagyok a 200. tétmérkőzésen, a többi 89 gólomra büszke vagyok, persze leginkább a meccseket eldöntőkre. A BEAC-on elért ballábas a kedvenc továbbra is. 

Milyennek értékeled az első három bajnoki fordulót és a kupaszerepléseket? 
- Őszintén mondom, számomra élmény a pályán lenni mostanában! Tudom, ez a körülményektől is függ, gondolok itt a hasonszőrű ellenfelekre, a számunkra megfelelő szintre, de szerintem most nagyon élünk. Jól szervezett, egymást folyamatosan kisegítő Aljas fut ki minden héten a pályára. A csapat jól mozog, a védelem fordulóról fordulóra magas szinten bizonyít, az előrejátékunk miatt lehet hiányérzetünk, de talán ez jellemző is ránk, viszont megoldást szolgáltatnak a remek egyéni megoldások. Elégedett vagyok a bajnoksággal nagyon is, a gödi kupaezüst pedig óriási eredmény! A kiskövesdi torna miatt érzek némi csalódottságot, elég már a 4. helyekből, szép lett volna az élmények mellett egy serleggel távozni!    

És a saját teljesítményed? Mennyire vagy kritikus önmagaddal?
- Futottam már jobb formát, olykor motivációs gondok is hátráltatnak, de nagyszerű csapatorvosunk folyamatosan segítségemre van. Elsődleges feladatom a gólszerzés, de ha ezzel meccsenként adós is maradok, akkor helyezkedéssel, passzokkal, védekezéssel próbálok hasznos lenni a csapat számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése