2012/02/28

Ilyen a mesében nincsen

Az a csapat nyert, amelyik nem nagyon akart - így lehetne összefoglalni az Aljas család szezonzáróját, amelyen 3-2-re maradt alul csapatunk a veretlen bajnok Torpedo ellenében.

Az első perctől látszott, hogy a már biztos aranyérmes - nem mellesleg ősszel az A ligában is bajnok - rivális könnyed játszadozásra érkezett, mi pedig a kezdeti megilletődöttséget levetkőzve maximálisan meg is próbáltuk kihasználni mindezt.

A helyzetbe kerüléssel nem is volt gond, amit azonban a kapu előtt műveltünk, burleszkfilmbe illett. Egyáltalán nem túlzás állítani, hogy a helyzetek száma alapján győzelmi esélyt szalasztottunk el, a meccsről pedig mindent elmond, hogy két idényre való ziccert elpuskázva még úgy is volt esélyünk a pontszerzésre, hogy egy perccel a zárás előtt kettő volt közte.

A látottak alapján csüggedni nem szabad, és joggal bízhatunk benne, hogy a tavasszal, a B ligában profitálni fogunk a téli bajnokság tapasztalataiból. Hajrá, Aljas!

Torpedo - Aljas család 3-2 (2-0)
Gsz.: Szamosközi G., Molnár I.
Aljas: Letenovics-Nagy R. - Vass B., Kívés L., Nagy B., Szabó M., Szamosközi G., Antal G., Molnár I., Csóti N.

További ismert eredmény: CSTB - FöldturkÁszok 10-3.

6 megjegyzés:

  1. Összességében szép volt, srácok, büszke vagyok a csapatra. Bosszant, és sajnálom, hogy nem bírtam sehogy sem meglőni azt az egy kurva gólt, ami kellett volna. El voltam átkozva egyszerűen (ld. 3 kapufa), pedig nagyon akartam...
    Szerintem azért léptünk előre játékban, bízom benne, hogy ez majd látszani is fog. Jó döntés volt indulni, így legalább játékban maradtunk.
    Még egyszer elnézést a kiabálásért, senkit nem akartam megbántani!!!

    VálaszTörlés
  2. Jó volt ez, a 7. hely abszolút reális.

    VálaszTörlés
  3. Nagy tét egyik részről sem volt, de jó lett volna borsot törni az orruk alá.... Fortuna ezt most nem akarta, de csüggedésre semmi ok, az alsó ház élén végeztünk toronymagasan! :))

    Most már koncentráljunk a tavaszi szezonra, kíváncsian várom a sorsolást! Ha legalább ilyen játékot nyújtunk, mint ebben a szezonban, nem lehet gond, szerintem is jó erőpróba és tapasztalat volt, ilyen csapatokkkal valószínűleg soha nem kerültünk volna össze. Én élveztem!

    VálaszTörlés
  4. nyilván nincs elnézve, nekem rosszul esett, egy sörért elgondolkozok rajta!

    a bajnokság nekem nagyon bejött, teljesen reális a helyezésünk! azért a CSTB és a Kommédia elleni meccseket kicsit sajnálom, azokon elmaradtunk szerintem a tudásunktól. azok az észrevételek nagyon helytállóak, hogy fejlődtünk játékban és fontos, hogy játékból kezdjük majd a bajnokságot...
    Hajrá Aljas!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább fussál vissza legközelebb. :)

      Törlés
  5. hmmm, ne személyeskedjünk!!

    VálaszTörlés