2015/03/12

Roló: "Szeretnék végre egy nagyon fényes érmet nyerni az Aljassal"

Életében először és másodszor szerzett gólt kettes figurából, bár nem a klasszikus változat útján. Télen nem sok öröme volt a posztjában, tavasszal érmet nyerne a csapattal a D ligában, csatártársa pedig egy mokány motkány. Interjú Rolóval. 

Milyen érzés volt kettes figurából gólt szerezni? Mennyit változott az életed, amióta megtört a jég?
- Eddig a szögleteknél mindig a kipattanóra helyezkedtem, de valljuk meg, kettes figura esetén nem sűrűn van kipattanó. Lehet, hogy megpróbálok megegyezni Norbóval arról, hogy néha rám legyen kijátszva egy-egy szöglet. Bár valóban rúgtam most két gólt is szögletből, azért nem volt ez igazi kettes figura, hiszen mindkét esetben az ötös felé visszamozogva kaptam meg a labdát kapitányunktól.

Mennyire volt idegtépő ez a tél csatárszempontból? 
- Nem biztos, hogy higgadtan tudok válaszolni erre a kérdésre… Nagyon kilátástalan volt a helyzet. Azzal nem volt gond, hogy többet kellett védekezni, inkább az előrejátékot hiányoltam. Nem mertük felvállalni a passzokat. Csak emberhez passzoltunk, nem mertük bevállalni az üres területre vagy az ütemre adott passzokat. Ha pedig a félpályánál a kapunak háttal kapja meg a csatár a labdát, azzal nagyon nehéz mit kezdeni a jobb ellenfelek ellen.

Mik a tél legfontosabb tanulságai?
- Javítanunk kell az erőnlétünkön és az előrejátékon is.

Mik lehetnek a tavasz legfontosabb céljai?
- Mindenképpen a dobogó a cél. Szerintem reális esélyünk is lesz rá a D-ligás ellenfelek ellen. Én szeretnék végre egy nagyon fényes érmet is nyerni az Aljassal, remélem most lesz rá lehetőség.

Te látod a legközelebbről Norbi testi fejlődését. Milyen az új, krav-magázó Norbi?
- Nono, azért legközelebbről csak Esztibeszti látja a testi fejlődését. Lehet, hogy erről őt kellene megkérdezni, feltehetően így mindennemű irónia nélküli valós képet kapnánk Norbó adottságairól. A viccet félretéve szerintem tényleg látszódik erőnléti fejlődés a kis mokány motkánynál. Szívmelengető lenne egy edzésen végignézni, ahogy éppen bucira verik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése