2011/12/01

Kiestünk, de nincs katasztrófa

Csapatunk 4-0-s vereséget szenvedett a jobb játékerőt képviselő Kiábrándítók ellen a bajnokság utolsó fordulójában, így az eredmények szerencsétlen alakulása miatt elbúcsúzott a másodosztálytól. (A liga végeredménye itt!)

Pörgős mérkőzést játszott egymással a két csapat, a piros mezben pompázó Aljas had küzdőszellemére nem lehetett panasz. Sajnos a nagyobb tudás ezúttal három pontot ért, amiatt ellenben lehet hiányérzetünk, hogy a becsületgól nem jött össze, valamint a meccs képét alapvetően befolyásoló első két találat komoly védelmi megingásból született (persze, ezek simán adódhatnak az iramból például).

Az ezen a mérkőzésen is látszott, hogy - valljuk be - a támadójátékunk ezen a szinten súlytalan, a téli bajnokság viszont kiváló alkalom lesz arra, hogy ebben a tekintetben (is) előrelépjünk. Végezetül ejtsünk szót a Doyenről, aki megtartotta a házi góllövőlista első helyét, így besöpörte a Maci által felajánlott 10 sört.

Az ellenfélnek gratulálunk a feljutáshoz. A bentmaradásért vívott küzdelem végén a Reaktivált Gének örülhettek.

Aljas HFC - Kiábrándítók 0-4 (0-2)
Aljas: Letenovics-Nagy R. - Furik Zs., Nagy B., Kívés L., Szabó M., Szamosközi G., Antal G., Molnár I., Csóti N.

További eredmények: Szabolcsi Elixír – Fehérvár 0-5*, 22 Steps – Légszomj 4-2, Tüdő FC – YBL 2-3, Sördögök – Reaktivált Gének 2-5, Kiábrándítók – Aljas HFC 4-0, Májmedence - Dagadt Ribancok 1-10.

Mivel a Szabolcsi Elixírnek ez volt már a második meccse, amire nem állt ki, a csapatot három pont levonásával büntették.

9 megjegyzés:

  1. Megmondom őszintén, én nagyon sajnálom.... Jó, itt nem volt esélyünk nyerni, korábban kellett volna....

    Mondjuk legalább jövőre több sikerélményünk lesz talán!

    VálaszTörlés
  2. én is sajnálom, semmiképp nem a tegnapi meccset, hanem a korábbi kihasználatlan lehetőségeinket! ha csak az YBL elleni derbit nézzük, a győzelemmel most 7. helyen lennénk...

    tudom, hogy többen ezzel nem értenek egyet, de én maradtam volna szívesen itt a B-ben!

    VálaszTörlés
  3. Én nem vagyok elkenődve, sajnos az a realitás, ami történt. A ki-ki meccsek közül egyet sem buktunk el, ezzel szerintem megtettük, amit tudtuk.
    A csapat összteljesítményével minden nehezítő tényezőt figyelembe véve elégedett vagyok, a téli bajnokság pedig pont jó lesz arra, hogy az előrejátékon csiszoljunk. Támadásban komoly hiányosságaink vannak, ez pedig csak gyakorlással, több tudatossággal tüntethető el.

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek Mikivel, nem történt tragédia, szerintem is realitás ami történt. Jobb lesz ez így hosszabb távon még ha többen nem is értenek velem egyet, én akkor is ezt gondolom.
    Igen, a tudatosság a kulcstényező, ezen lehetne változtatni. Több gyakorlás, jobb erőnlét őszintén szólva álomkategória sajnos (legalábbis nekem)..

    VálaszTörlés
  5. A Szabolcsi a gk miatt van előttünk? Csak mert 2-2-t játszottunk velük!

    VálaszTörlés
  6. Ezúton is szeretnék gratulálni Gábor, jövő héten viszem a megérdemelt üdítőitalokat! :D

    VálaszTörlés
  7. Ilyenkor a három csapat minitabellájának végeredménye a mérvadó:
    1. Szabolcsi Elixír 4 pont, 2. Aljas 2 pont, 3. YBL 1 pont.
    Megverték az YBL-t.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, Mackó! Adóbevallásomba fel kell tüntetnem mint nem pénzbeli juttatás?! :)

    VálaszTörlés