2010/01/26

Hihetetlen! Megtört a jég!

Hihetetlen esemény forgatta fel délelőtt az Aljas család mindennapjait. Valami olyan történt, amire álmunkban sem gondoltunk volna: BALU HOZZÁSZÓLT A FÓRUMHOZ!!!!!

Az AHFC 8-asánál egy heti teremfoci lehetősége indította be a pavlovi reflexeket, a nevezetes bejegyzés 11:26-kor született. Az Aljas Online szerkesztősége ezúton gratulál Balunak az első kommenthez, és Norbónak ahhoz, hogy témájával előidézte a csodálatos eseményt!

Íme a történelmi üzenet a maga meztelen valójában:
"Nekem a szerda vagy esteleg a péntek este lenne jó."

Balu történelmi hozzászólása az ALJAS FÓRUM "Minden ami sport" topikjában olvasható!

Frissítés: Balu 13:12-kor ráduplázott!!!!

7 megjegyzés:

  1. én még nem tértem napirdendre efelett... ezt valamikor meg kellene ám ünnepelni!

    VálaszTörlés
  2. Úgy hallottam, ma vagy holnap jössz erre.

    VálaszTörlés
  3. ma, de csak kulturált italozás lesz!

    VálaszTörlés
  4. Nem is feltételeztem mást!

    VálaszTörlés
  5. Úgy látszik, teljesülnek az újévi jövendöléseid Mike! Tényleg nem tud valaki egy tukán kereskedést? :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy tudom, Imiéknek van egy raktáron. Benyó sztem néha át is megy megitatni, ha arról van szó. :)

    VálaszTörlés
  7. Persze hogy van. Ő BaTukán :)

    VálaszTörlés